Re: Teasere 08
|
Veteran
|
OP
Veteran
|
|
|
 .
|
Fersking
|
Fersking
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
hmm.... ja dette var super sakelig, men jeg liker det så:heisann!!! noen som vet hva sanget på teasern Road to Nowhere heter, den er grom... bra klippa tror den blir bra...
|
|
|
|
Veteran
|
OP
Veteran
sangen heter organ donor og det er dj shadow som har laga den. og "hei" var bare ment for å bumpe tråden, så det hadde vert fint om dere kunne holde kjeft.-takk
|
|
|
 Haha
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
|
|
|
 Yay
|
Entusiast
|
Entusiast
Kjenner jeg gleder meg en anelse til høsten ja!Blir så utrolig mange gode filmer! ...tror jeg MSP slipper sin i disse dager også, og mange andre er rett rundt hjørnet, både ski og snowboard.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
 ?
|
Fersking
|
Fersking
Hva heter sangen på Rage Films sin teaser?Den som er feet!! :P
|
|
|
 en til..
|
Veteran
|
OP
Veteran
en til ganske fet teaser:[url=http://media.newschoolers.com/uploads/member/videos/1214175018teaser_whynot_hi.mov][/url] sangen på rage sin teaser: mgmt - time to pretend
|
|
|
|
Veteran
|
OP
Veteran
glemte seff å skrive inn link-teksten.. prøver igjen:nsf - why not
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Og der var traileren til Claim ute:http://www.mspfilms.com/theatre/
|
|
|
|
|
|
 woho
|
Veteran
|
OP
Veteran
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
haha, på introen til Claim-teasern er det Colby West som snakker akkurat som på JOSS filmen :razzGleder meg sjuuukt til årets filmer kommer, har allerede planer om å kjøpe hvertfall 3 av de! Og magic moves sin kommer til å bli syk den og, gleder meg til fredag 
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat N|KKEN:haha, på introen til Claim-teasern er det Colby West som snakker akkurat som på JOSS filmen :razzGleder meg sjuuukt til årets filmer kommer, har allerede planer om å kjøpe hvertfall 3 av de! Og magic moves sin kommer til å bli syk den og, gleder meg til fredag  magic moves sin blir fet ja.. eller field productions sin. vet ikke hvilken som blir best...
|
|
|
 ny
|
Veteran
|
OP
Veteran
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Sitat BillaBøg:<blockquote><p>Sitat N|KKEN:haha, på introen til Claim-teasern er det Colby West som snakker akkurat som på JOSS filmen :razzGleder meg sjuuukt til årets filmer kommer, har allerede planer om å kjøpe hvertfall 3 av de! Og magic moves sin kommer til å bli syk den og, gleder meg til fredag  </p> magic moves sin blir fet ja.. eller field productions sin. vet ikke hvilken som blir best... </blockquote> haha, joda, gleder meg til begge jeg 
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Aaah, for en heeerlig teaser! Ble sykt stoka av BC-kjøringen!! Enda en film i handlekurven assa! :grin
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat N|KKEN:<blockquote> <p>Sitat BillaBøg:<blockquote><p>Sitat N|KKEN:haha, på introen til Claim-teasern er det Colby West som snakker akkurat som på JOSS filmen :razzGleder meg sjuuukt til årets filmer kommer, har allerede planer om å kjøpe hvertfall 3 av de! Og magic moves sin kommer til å bli syk den og, gleder meg til fredag  </p> magic moves sin blir fet ja.. eller field productions sin. vet ikke hvilken som blir best... </blockquote></p> haha, joda, gleder meg til begge jeg  </blockquote> altså, MAGIC MOVES folkens, er ikke et skifilm selskap. Det er en film/produkt produsert av FIELD PRODUCTIONS. måtte bare gi klarhet i dette... men, de feteste filmene i år får vi nok av Level 1 og Rage.
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Holy sh**! Har endå ikkje kjøpt nokon filmar frå Theory 3, men Journal må kanskje verte den fyrste.
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Sitat Håkon Barane:<blockquote> <p>Sitat N|KKEN:<blockquote> <p>Sitat BillaBøg:<blockquote><p>Sitat N|KKEN:haha, på introen til Claim-teasern er det Colby West som snakker akkurat som på JOSS filmen :razzGleder meg sjuuukt til årets filmer kommer, har allerede planer om å kjøpe hvertfall 3 av de! Og magic moves sin kommer til å bli syk den og, gleder meg til fredag  </p> magic moves sin blir fet ja.. eller field productions sin. vet ikke hvilken som blir best... </blockquote></p> haha, joda, gleder meg til begge jeg  </blockquote></p> altså, MAGIC MOVES folkens, er ikke et skifilm selskap. Det er en film/produkt produsert av FIELD PRODUCTIONS. måtte bare gi klarhet i dette... men, de feteste filmene i år får vi nok av Level 1 og Rage. </blockquote> Kødder du med meg??? Det visste jeg så SYYKT ikke!! ^o) Det var faktisk bare en skrivefeil fra min side, sorry hvis jeg satte sinner i kok!
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Eit lite tips til alle, no som det er mogeleg å sitere innlegg:Det er ikkje nødvendig, å sitere mange innlegg inni kvarandre, slik Nikken gjorde her. Ofte kan ein fjerne alt med unnatak av det siste innlegget, og om ein svarer på berre ein liten del av eit langt innlegg kan ein fjerne alt utanom den delen. Overdreven sitering er med å lage tråden meir rotete og uoversiktleg, so det er fint om folk passer på litt kva dei tek med.
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Ok, Torbjørn, skal prøve på det neste gang! Har bare blitt kluss når jeg har prøvd det før, og siden det ikke er mulig å fikse på innleggene i ettertid, har jeg heller bare latt det blitt mange siteringer!Skjerpings er på vei! 
|
|
|
 er jo sabla kult da!
|
Avhengig
|
Avhengig
ser jo heeelt rått ut med mange siteringer oppå hverandre...øøøøhh..
|
|
|
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat Håkon Barane:<blockquote> <p>Sitat N|KKEN:<blockquote> <p>Sitat BillaBøg:<blockquote><p>Sitat N|KKEN:haha, på introen til Claim-teasern er det Colby West som snakker akkurat som på JOSS filmen :razzGleder meg sjuuukt til årets filmer kommer, har allerede planer om å kjøpe hvertfall 3 av de! Og magic moves sin kommer til å bli syk den og, gleder meg til fredag  </p> magic moves sin blir fet ja.. eller field productions sin. vet ikke hvilken som blir best... </blockquote></p> haha, joda, gleder meg til begge jeg  </blockquote></p> altså, MAGIC MOVES folkens, er ikke et skifilm selskap. Det er en film/produkt produsert av FIELD PRODUCTIONS. måtte bare gi klarhet i dette... men, de feteste filmene i år får vi nok av Level 1 og Rage. </blockquote> Barane catcher ikke ironi... :razz Get Lucky var doooooope.MEN.. hvor er PK?!Han hadde bare 1 shot da :surprised
|
|
|
 Skada
|
Medlem
|
Medlem
Var ikke han skada en del av sesongen da?
|
|
|
|
|