sett enda litt mer over det her nå. måtte faktisk ringe salomon importøren i norge :Pkaos og pro er samme skoen. prsien på spk går opp siden den er trekt over med lær. flexen i skoene er også den samme men pro vil antas stivere pga lær selv om den ikke er det. dette er noe de har satt opp fordi dette vil merkes hos de fleste som prøver skoene. jeg gikk for kaos fordi den var betydelig mye lettere, men angrer kanskje litt. den gir litt for mye etter i dype landinger, men jeg har aldri hatt noen som helst problemer med leggen. og jeg har landet maaaad langt bakpå i backflippen en del ganger denne sessongen. men vis du liker å kjøre litt utenfor parken og prøve seg frem i powpow så ville jeg hatt pro. fikk alt for liten respons i skiene pga skoene. men spk kaos og pro, beste jibbe sko som jeg noen gang har prøvd etter min mening. jeg har prøvd alle de største som ligger på markede og disse toppet. men det blir spennende og se amplids høye jibbe sko. ser spennende ut og jeg har lenge ventet på en høy jibbe sko. dalbello er med på å produsere denne her også bruker de tipsene fra teamet. og hallo! en sko som tom wallisch, steve stepp og mange fler har hvert med å utviklet må jo bli bra. se amplid.com for mer info