Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Søker reisekompanjong til utlandet uke 12 (påska)!
#59511 01/02/2016 3:44 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Litt i seneste laget, men jeg tar sats..!

Jeg er en jente i sin beste alder som søker selskap på skitur. Når ikke jeg er til fjells holder jeg til i Oslo hvor jeg jobber som sykepleier.

Påstår at jeg er omgjengelig, fleksibel og utadvendt.

Såklart er jeg glad i skikjøring, både i og utenfor løypa, men setter også pris på opplevelser ved å være på ferie som god mat og bedre drikke. After-ski er heller ikke til å komme unna selvsom skikjøring er prioritet.

Om dette er av interesse så rop ut, så kanskje vi skies!

-Elin

Re: Søker reisekompanjong til utlandet uke 12 (påska)!
Elin Andersen #59512 01/02/2016 5:33 PM
Sek Offline
Fersking
Fersking

Hei Elin!

Har tatt ut ferie uke 12 for å dra til fjells, men mangler reisefølge jeg også.. Jente på 31 fra Stavanger.

Har du pekt deg ut en destinasjon? Budsjett?

-Tina

Elin Andersen #59513 01/02/2016 9:06 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei Tina!

Har ikke noen bestemt destinasjon. Tenkte i utgangspunktet at STS Alpereiser kunne være greit å benytte seg av, da det letter koordinering og slikt. Men det ser ikke ut til at de har noe særlig turer akkurat den uka.

Ellers er Østerrike og Alpene en stor favoritt, men veldig åpen for andre steder smile

Hva gjelder pris etc så tenker jeg at jo rimeligere jo bedre. Trenger slett ikke å dra på restaurant hver dag, jeg er god på matpakke og matlaging hjemme wink

Hva tenker du?

Selv er jeg 30 år, og som nevnt fra Oslo.

Elin Andersen #59514 01/02/2016 9:28 PM
Sek Offline
Fersking
Fersking

Var akkurat inne å sjekka STS ja, men ser ikke ut til at det finnes noe der i uke 12. Slopetrotter.no har visstnok noen turer igjen, så vidt jeg kan se...