Har mange besøk i St Anton helt fra det første i 1983 og frem til det siste i vinterferien i år. Haus Weiskopf er hyggelig men litt unna det som skjer. Når Mozer eller Krazy begnner å trykke stenger heisene og dere må ta Taxi tilbake. Alt avhenger egentlig når dere har lagt inn ferien. Når det gjelder pakke eller fikse selv har vi endt ut med å fly ned og leie bil. Og med det leie oss inn på ledige rom/hoteller. Hotels.com gir en bra oversikt. Vanskelig å anbefale når jeg vet lite om hvilken kategori dere er i. Et godt valg uansett er Haus Farner eller Farner stuben som er billigere leiligheter. I noen perioder er det også rimeligere å gå for pakkereise. STS Alperesor fungerer bra. (Ikke glem å se selskapsresan 2 før dere drar...) Skimessig er alt ganske greit. Et enormt stort sammenhengende område med mange fete runs utenfor. Det er tøffere kjøring på Rendl siden, men Schindler på begge sider må testes om pudder har falt. En tur til Lech er også å anbefale om solen skinner. I tilleg må det inntas lunch på terassen eller hovedrestauranten i St Christoph. Tåke er et problem tidlig på året. Skifte januar / Februar er spesielt utsatt og om dere ender ut med det er det kun en ting som gjelder. Opp på toppene som ofte ligger over tåka... Alltid gøy å anbefale St. Anton... :o) Nærmer info gis gjerne når jeg vet alder, str på plånbok og periode reisen er planlagt...
Hei Rune. Takk for tipsene. Alt du nevner skal sjekkes ut. Vi er litt blandet drops, jeg selv er 31 mens de to andre har bikket 45 men unge til sinns. Perioden vi har siktet oss inn på er 13-20 februar+- 1uke. Av bo standard så har vi ikke spesielle krav, bare det ikke er av verste sort. Ca budsjett for selveste turen fly, hotell injkl frokost, heiskort ønsker vi å ligge på maks 13-14000, meen jo billigere jo bedre. To av oss har litt erfaring fra alpeturer tidligere og har kjørt masse ski her hjemme. Og noe erfaring utenfor løypene. Mens siste mann er noe uerfaren. Det er helst pudder vi jakter på men en rolig dag i løypene er heller ikke så dumt. OG etter endt dag i bakkene ønsker vi jo opplevelser der det skjer ting, enten det er mat og restauranter og mer. Jo mer sentralt jo bedre.