Hei!
Jeg selger min Polar camper fra 1984. Den trenger litt kjærlighet og oppussing men får den det så er den god som gull som skibomsfordon!
Står på Bogstad camping(Oslo). Jeg jobber siste uken nå og skal dra fra Oslo. Har du en pickup og vil forvandle den til et kickass vintercampingfordon så skal du komme og kjøpe den i helga. Kom og hent den så får du gi meg hva du synes den er verdt.
Den er litt sliten som sagt nå og siden jeg har bott i den på camping med strøm mens jeg har jobbet(og vært skadd) så har jeg ikke brukt gassystemet på mer enn 2 år. Kan derfor ikke garantere at alt fungerer, men det burde gjøre det. Sist jeg brukte den ordentlig bodde jeg hele vintern og våren i Chamonix uten strøm, og hadde det varmt og fint. 
Den har gasoldrevet vannbåren varme og kjøleskap.
Den har vært i bakken en gang. Derfor jeg skriver at den er litt sliten. Jeg var hos en kompis og hadde tatt av campern siden jeg skulle kjøre pickupen til EU-kontroll. Etter at jeg satte på campern igjen skulle jeg bare kjøre ett varv til rundt stallet der for å komme meg ut på veien, men stallet hadde et lavt overheng som jeg ikke merka de gangene jeg kjørte rundt med bare pickupen. Campern hekta seg fast og sklei rett av flaket på pickupen.
Det var jo vinter og myk snø som den landet i, og jeg kjørte bare i andre gir, men det ble et meterlangt smalt hull i taket. Jeg var jo på vei til Stockholm for å hente en kompis som hadde kommet med båten fra Finland, og så skulle vi kjøre ner till Chamonix! Så vi måtte fikse hullet kjapt. Ble ikke lappet helt 100% tett så på våren i Chamonix begynte det å droppe inn litt vann. Nå har jeg bare hatt en presenning over, men hvis man skal begynne å kjøre rundt og bruke campern som den er ment så må man nog tette litt bedre der først.
Her er litt bilder fra da jeg kjøpte den. Den er mer sliten nå, og trenger en vask utvendig. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.32826787396.54204.729957396&type=1&l=31e6a8c7d8
Hør av dere på 92485697 og kom og kjøp den nå i helga!
/Micke