Hei,

Om du lengter etter en podcast som kan ta deg til en perfekt park, eller det perfekte føret på fjellet mens du sitter på bussen på vei til jobb, har den norske artisten Miu nylig startet med sin podcast Evocative. Det kommer en episode rundt midten av hver måned, derav den siste som kom i dag dedikerer han episoden etter noen hilsener til de norske deltagerene i X-Games, hele episoden til Caleb Moore som på tragisk vis omkom etter en ulykke i årets X-Games.

Podcasten pleier å være innom flere forskjellige musikksjangere (ambient, chillout, dubstep og lignende) i løpet av en episode. Alt med fokus på ekstremsport og store naturopplevelser. Sett den på anlegget, headsettet, øreproppene eller hva du nå enn liker best å høre på musikk med, len deg godt tilbake, lukk øynene og slapp helt av - jeg tror du vil bli overrasket over effekten disse episodene har på deg!

Gleder meg allerede som en unge til neste episode som kommer i Mars.

Podcasten med linker til iTunes, Soundcloud, direkte RSS-feed finner du her: http://miu-music.com

Om du skulle lure på en god applikasjon for podcasts på Android (det er jo nesten selvsagt at det er iTunes som er best på iOS), anbefaler jeg på det sterkeste Beyondpod.

Kos deg!

- JoMs