he he!! Kun en tur til Innsbruck i påsken i år på 10 dagers tur, men har gjort en haug med research..
Innsbruck har togforbindelse med St. Anton etter hva jeg har funnet ut, så det skal være mulig å dra derfra på dagstur ihvertfall.. antar at toget tar rundt 45-60 min fra Innsbruck.
Hotels.com finner en av de rimeligste prisene på hotellovernattinger etter hva jeg har funnet ut..
Stubaier Gletscher har en 10 km lang offpistrute på ca 900 høydemeter for alle som har stått på ski før.Schlick2000 er også nevnt..Kühtai har også noe offpist, bla. ned fra en demning rett ved en heis.En del skibusser fra Innsbruck er gratis. 2-3 busser koster rundt 2-3 EUR per tur.Må ærlig innrømme at jeg personlig går for Innsbruck denne vinteren med hotell rett ved jernbanestasjonen, noe som er sentralt og viktig med tanke på skibuss og tog til forskjellige skidestinasjoner..
Som regel må du inngå en del kompromis angående flypris i forhold til overnattingspris..
Drinker på hotell er en del dyrere enn i byen osv.
La Grave har vel opp mot 2000 høydemeter med offpist.St. Anton er jo nevnt i flere tråder.
Kan jo feks. nevne at jeg kommer meg nedover til München for 1000,- kr tur/retur med Norwegian til vinteren.. og hotell for ca 3500,- for 9 netter sentralt i Innsbruck.. som jeg kommer til å dra til denne vinteren.
Tror det er flere personer her inne på friflyt som har mer kunnskap og info enn meg når det gjelder offpist i alpene.