Det gamle siden var enkel og utdatert, mangler funksjonalitet osv osv... Men denne nye er bare rotete... Ja, den har mer funksjonalitet men det ser rett og slett dårlig ut...
Vi ønsker selvfølgelig ikke å se dårlige ut, men som Erlend påpeker er siden endelig kommet på et nivå hvor vi har bedre mulighet for å utvikle den videre. At den er rotete tar vi selvfølgelig til etterretning og tar gjerne imot forslag til hvordan vi kan unngå dette.
Nja ikke helt enig, men alt er ikke perfekt heller.
Like den nye siden veldig godt og den fin og se på, et etterlengtet ansiktsløft.LIker at forsiden presenterer litt av alt.. men skulle gjerne likt at når en trykte på f.eks Nyheter så var det faktisk bare nyheter som kom opp. Litt dumt med den Siste Aktive på forsiden som lager et stort hvitt hull på siden.
Forumet har vel vært preget av lite aktivitet siden det har vært så mye feil i forumet. Tråder som har blitt plassert helt på feile steder. Mye av FriFlyt siden er forumet. Nå er ikke eg en person med mye på hjerte når det gjelder å snakke, men eg liker å lese og følge med på forumet, så eg har vel ikke vært den beste bidragsyteren når det gjelder forumet. Det som eg har bitt meg merke i også er at funksjonalitet som var tilgjengelig for alle tidligere på forumet, f.eks de siste trådene, er blitt kun tilgjengelig for folk som logger inn. Når en sitter på mobiler så er det ikke alltid en gidder å logge inn. Og da blir det vanskelig å sjekke forumet når en sitter på bussen eller hvor enn en er i verden.
Bruktmarkedet som eg liker å følge med på, savner eg forøvrig en måte å få listet det siste som har kommet inn i alle kategoriene, nå blir den siste annonsen i den kategorien vist på forsiden for bruktmarkedet. Ser det er en siste 10 fra bruktmarkedet.
Ser vi forsatt har muligheten til å blogge og legge ut bildeserier, men hvordan finner vi brukernes blogginnslag/video/bildeserier? Eller er det bare ting som er tilgjengelig for redaksjonen?
Men eg er posetiv og mener siden er bedre og har enda større potensiale i dag enn gamle versjonen.
Keep up the good work
Siste aktive tar hensyn til om brukeren har profil-bilde. Skal vurdere å legge inn et dummy-bilde for å unngå for mye luft når flere ikke har profil-bilde.
Siste tråder har nå blitt tilgjengelig for alle.
Bruktmarkedet skal få en visning hvor siste annonser vises uavhengig av kategori. Det er et bra forslag som vi har fått fra flere.
Bloggene skal synliggjøres mye bedre, og har som en del annet blitt skyvet litt til side pga forum-problemene vi hadde.
Flott at du ser potensialet og takk!
Liker nesten alt det nye på fri flyt, men likte ikke forumet, syntes det ble alt for rotete, og er drit de ikke kan ha underkategoriene lenger, blir mye rot når både : Telemark, jibbing og freeride skal skrive på det samme forumet. og jeg merker selv at jeg ikke alltid gidder og logge inn og søke rundt på forumet etter den nye oppdateringen kom, som jeg pleide og gjøre før
Underforum på f.eks ski vurderer vi fortløpende. Søkefunksjonaliteten har blitt betraktelig bedre nå så det å finne gamle forum-tråder bør være enklere enn før.
-Jon Arvid