Det endte med at jeg ikke orket å lese alle innleggene deres,men jeg føler at jeg her kan "unskylde" skisenteret litt.
Var selv oppe i bakken i går ikke på ski,men sto stille i 4timer som dommer på Park konkurransen. Nede var det veldig veldig kaldt på morgenen,men vi tok 8 setern opp i ti draget og den sto da ikke pga kulde. Oppe var tempraturen betydelig mildere ca -10 Iløpet av en stillestående dag frøys ikke vi ett eneste sekund. Vel nede i bunn igjen viste måleren på bilen -14 og ikke 25 dom dere skriver om her. Nede i baseområdet var det kaldt og surt,men ikke så ekstremer tempraturer som dere opererte med. Tempraturen steg betraktelig over hele dalen utover dagen i går. Tavlene i ski senteret oppgir også hvor den gjeldene tempraturen er ifra. Toppen av skiltene forteller deg hvor høyt i senteret været er hentet i fra.
Jeg nekter ikke for at skisenteret kan ha fuska litt med sine tempraturer det vet jeg ikke noe om,men dere kan også skylde dere selv litt her for om vi ser spesifikt på i går var det ikke kaldt i øvere del av annlegget og tempraturen steg fort utover dagen...at åtte setern sto vet jeg ikke noe om den gikk når vi tok heisen 10 og når vi kom ned kl to gikk den også..