ja, hun jeg kjenner jobbet som skilærer i trysil forrige sesong.. men skilærerne der tjener bare 100 kr timen! :0 ganske dårlig til at du faktisk må ha utdannelsen for å få jobb, når jeg tjener rundt 130 på g - sport (uten utdannelse..) Så sommer som vinter er nok mest for din egen del, tror ikke du får så mye ut av det utdanningsmessig.
Jeg må si jeg ikke digger å slå meg.. dessuten lages det veldig lite beskyttelsesutstyr til jenter, så jeg nøyer meg med hjelm og ryggplate. lånte en kompis sin crashpant en gang, men den hjalp ikke en dritt. Du får nesten skjerpe deg neste gang du begynner på BI, dumt å drite i skolen når det koster penger vettu:) Du får bli entrepenør.. starte din egen greie.
Study Away koster 45.400 og starter med 1 mnd nettkurs i trenings og bevegelseslære (det tar jeg nå). 12. september reiser vi til Jaco i Costa Rica, en liten surfeby på stillehavskysten. Der skal vi gjøre masse både land og havaktiviteter. Vi kommer hjem midt i desember. Hvis jeg vil ha fullført idrett årsstudium, må jeg fortsette på høgskolen i Finnmark!
det er jeg ikke sååå keen på. Alta har jeg for meg er helt flatt. Har du vært der? Jeg får uansett poeng for costa rica oppholdet, og kklarer meg uten alta. ekke noe sted å stå på ski.. er 3 timer til Finnlands største skisenter da, - Levi. haha.. meeen ellers så tror jeg det er ganske kjipt der. eller ka du trur?