Ja hockey er kult :grin Norge er ingen hockey gigant nei, men vi kommer oss. Sakte men sikkert :wink hehe

Slått meg MYE i parken jeg og! Rett og slett vondt å kjøre mye park. I alle fall for meg. Men som du sier, eneste måten å bli bedre på, og dødskult når man lander nye triks!

Har lån fra 2 år på BI. I tillegg har jeg gjort det så jævlig rævva. Har skuffa lånekassen mye der, tror de håpet på bedre resultater.. Har faktisk tenkt på sommer som vinter. Startet en tråd her på FF med noen spm, men fikk aldri noe respons på den. Jobber hun du kjenner som skiinstruktør eller noe nå da?

Study away har jeg aldri hørt om, men høres fett ut!! Hvor mye koster det? Har du fag i Norge også, eller foregår alt i utlandet? Blir du utdannet til noe? Du får gi meg tilbakemelding når du er ferdig ja! Jeg kan love deg du blir hekta på surfing i alle fall. Det må være en av topp 3 gøyeste ting du kan gjøre på jorda, uten tvil..

Røldal er typ 5 timer kjøring fra Oslo, så vidt jeg husker. Er sikkert mulig med buss, men bil er nok absolutt lettest. Røldal er ikke akkurat noe metropol, så ikke veldig mange steder å overnatte. Men de gangene jeg har vært der har vi sovet på campinghytter nede i byen. Da må man enten ta buss til anlegget, som kommer å henter på campingen, eller kjøre bil selv. Tar vel en 5-10 min å kjøre opp til annlegget. Hvis du er ute etter pudder er Røldal absolutt å anbefale!! :cool