du har gjort litt da, hockey er spennende.. NHL!! og sverige og russland er vel egentlig de beste..trur eg? norge er vel ikke akkurat noen ishockey gigant.. ble du god altså?

ja har du bobil så kan du dra dit du vil, når du vil. veldig fleksibelt. du får overbevise kompisen din om at han/hun må bli med.. dere kommer til å få det så gøy, jeg skulle ønske jeg var deg. Har aldri fått prøve skikkelig løssnø, noe jeg er lei meg for. Og har slått meg en deeel i parken. Men jeg prøver. man blir aldri bedre hvis man ikke prøver. driter i om jeg ser dum ut. tror jeg må skaffe meg en bil for kommer meg jo ikke rundt. hater buss

du har da vel ikke så ræva forhold med dem om du bare har lån fra ett år? vurderer du forresten sommer som vinter? det er nok kjempemoro å ta ett år der, - men husk det er mye spenn og du får ikke noe skolepoeng for det (ikke godkjent høyere utdanning). Men hvem bryr seg, om man liker det. kjenner en som har gått der, hun likte det.

jeg har aldri prøvd surfing før, men 3 mnd i høst skal jeg prøve meg å lære litt i allefall.. tror det er vanskeligere enn det ser ut!! det er study away, så det er idretts studie (men ikke super seriøst) og mye vannaktiviteter som surfing, kajakk, livredding, snorkling, svømming, fotball, volleyball, jungeltur ++. gir deg en tilbakemelding etter turen, tror det blir bra.

Røldal har jeg lyst å dra til.. hvor lagt er det fra oslo, åssen kommer du deg dit.. og hvor bor du når du vel er framme?