Før nåværende TV2-sjef skulle begynne i stillingen satte han seg på en stol midt i en gågate for å motta tips fra publikum. Der dukket det opp en mann som sa akkurat det mange av oss mener. Skru ikke opp lyden når det kommer reklame da dette kun er et irritasjonsmoment! TV2-sjefen hørte det men kjente ikke til problemet. Tror dere det ble noen endring? Nei!

Dere i Fri Flyt og friflyt.no kjenner nå godt til problemstillingen forumtråden tar opp! Og; jeg vil absolutt anbefale dere å tenke over problemstillingen. Dere ønsker vel ikke irriterte lesere av friflyt.no på bekostning av noen få irriterende reklamer?

Tillegg, mer for egen del:

Dere hadde for en tid siden en reklame som ga meg nærmest sjokk noen ganger når musepekeren passerte en reklame. Dette klagde jeg på men måtte til slutt lære meg å ?kjøre utenom? reklamen. Det ble gitt råd på Forumet hvordan unngå denne reklamen noe jeg ikke benyttet meg av da det kun var hos dere på denne ene reklamen det var noe problem.

Nå skal det sies at jeg muligens ble plaget mer enn de fleste grunnet stasjonær maskin med veldig gode høyttalere inkl veldig god bassgjengivelse. Jeg antar veldig mange i dag benytter bærbar maskin og derfor ikke kobler til gode høyttalere hver gang.