Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2
Idol-Christian på trynet i eikedalen takket være meg.
#54609 13/02/2006 11:26 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Må bare benytte sjansen til å takke dere for all støtten etter at jeg på fredag fyrte av en kald snøball i trynrt på IDOL-Christian.

Vaktene drog meg etter hjelmen, bak scenen, felte meg, og klikket. så kom homoen himself og drog meg i trynet, og sa han skulle "grisebanke meg" noe som hadde passet bra for han når jeg allerede var lagt ned på bakken.

Han avsluttet med å sparke meg mens jeg lå NEDE, og gikk hjem og gren i fanget til Sandra.

Takk for all støtte. på Tacky var de mer daff!

Respect!
Snøballkaster #54610 14/02/2006 10:46 AM
Entusiast
Entusiast

Er det såpass ''dysset ned'' at ingen fra pressen fant ut om dette?

Respect!
Snøballkaster #54611 14/02/2006 10:46 AM
Entusiast
Entusiast

Er det såpass ''dysset ned'' at ingen fra pressen fant ut om dette?

Din sopp
Snøballkaster #54612 14/02/2006 12:23 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hvis du ikke liker slik musikk, hvorfor i huleste var du der da. Det gir deg jo ingen grunn til å hive snøballer i trynet på folk. Jeg synes ikke du var noe tøffere enn Idol Christian ihvertfall.

elendig
Snøballkaster #54613 14/02/2006 12:30 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

skulle faktisk få meg litt gratis mat....... så ser jeg homoen, og kaster. pressen så ingenting hvis de i det hele tatt var der da.

du kan jo sjekke innlegget "christian fra idol", der er det flere som støtter meg. jeg lå jo tråss alt på bakken når han sparket meg etter at flere vakter la meg ned i bakken.

tror nokk ikke du hadde gjort noe lignende, du virker kanskje for feig til å gi din meninig, men gir den under et kallenavn her...

Liker ikke
Snøballkaster #54614 14/02/2006 12:42 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Idol Christian jeg heller, men jeg går ikke rundt og hiver snøballer av den grunn. Det er heller ingen som har rett til å sparke noen som ligger nede, MEN. Hvorfor skjedde dette? Fordi en barnslig liten unge fikk lyst til å kaste en snøball. Hvorfor gjorde du det? Hele episoden er jo selvforskyldt. Provosert???

rett
Snøballkaster #54615 14/02/2006 12:48 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

jeg er en drittunge, og han er en offentlig person. Han bør jo passe seg mer enn meg da.Jeg fikk som fortjent og bla bla bla, men det gjorde jo han også.

sorry, med all respekt:
Snøballkaster #54616 14/02/2006 12:54 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

35 år? foreldrene mine syntes også det var teit gjort. men bryr jeg meg? provserte det fram, og slik ble utfallet. det er jo bare morsomt. gidder ikke moralpreikner. sikkert mange som hadde hatt sympati med christian hvis jeg hadde møtt e rette folka.......

Tror
Snøballkaster #54617 14/02/2006 1:01 PM
Entusiast
Entusiast

det er flere her inne som støtter deg enn han idol bögen :pDet gjør ihvertfall jeg.. Jævli bra gjort!! Og at folk der buet er jo faen meg en skam!

ta i da mann!
Snøballkaster #54618 14/02/2006 1:01 PM
Medlem
Medlem

Helt ærlig så er en snøball alt for mild, du burde skutt ham.

tja..
Snøballkaster #54619 14/02/2006 1:18 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

det hadde ikke blitt en like god historie hvis han hadde blitt skutt. Da hadde han ikke hatt sjansen til å gjøre det styggeste av det hele: sparke noen mens de ligger nede. spesielt når det var vaktene som la meg ned for han.

Erru Fresh???
Snøballkaster #54620 14/02/2006 2:31 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Fy faen så inni hælvete så bra.... HAHAHAHAHAHAHAHA................... Ler meg skakk ass... Du skulle sett han på snowshow i Norefjell. Ikke nok med at han holdte på å kjøre på bilen vi kjørte i han måtte også brife så jæææææævli med at han var intervjua i det årlige snowshowbladet.. han satt å leste intervjuet om seg selv inne på bensinstasjonen vi spiste på... Og når han var ferdig så la fra seg bladet foran folk som kanskje ikke hadde sett han fordi han satt gjemt bak detta bladet å leste, bare for å vise folk at han var der... Herregud ass... blir så oppgitt av sånne folk ass... Leve Snøballkasteren

SnowShow 2006
Snøballkaster #54621 14/02/2006 4:53 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Vi som lager SnowShow prøver å lage et gratis vintertilbud som flest mulig kids vi like.Dette gjør vi fordi det fins altfor lite av slikt og fordi vi digger å jobbe utendørs.

Vi har i fire år hatt en uformell jamsession der alle får delta.Neste år vurderer vi å ta inn dommere og dele opp i ski- og brettklasse. Kanskje får vi også til egne jenteklasser.

Synging, romperace, styling, basket- og volleyball har alle vært populære aktiviteter som har fått flest mulig forskjellige folk til arrangementene våre. Vi er avhengig av 1-3.000 personer på hvert sted, og derfor må vi sikte bredt!

Kom gjerne med inspill på hvordan vi kan bli enda bedre.Vi vil gjerne vare i mange år, men bakker som funker for dårlig må dessverre droppes...

kom med innspill!!!

Snøballen som begynte å rulle...
Snøballkaster #54622 14/02/2006 4:58 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Så til slutt en liten kommentar til snøballen som har begynt å rulle:)Jeg var speaker på arrangementet, og så det som skjedde. Det var heldigvis den eneste snøballen vi fikk på scenen i løpet av 12 destinasjoner og over 25.000 besøkende.Vi visste før vi startet at mange misliker Idol, men mange digger det også - veldig mange...Derfor har vi også lagt Christians konsert til SingStarfinalen som er vår yngste aktivitet. BigJumpfinalen er lagt til slutt på dagen for å trekke de eldste dit.Når en Turbofan (morsom detalj - Christian festet med Hertis uka før dette skjedde) bestemmer seg for å ødelegge for 4-500 som koste seg foran scenen fortjener han å bli fjernet.Vi har bare én vakt, og han passet på vedkommende. Det stemmer at Christian ble hissig når han gikk av scenen. Det ville vel en jibber blitt hvis han ble pepret i luften også.Han tuppet vedkommente i snowboardbootsen og snakket litt hissig til han. Det hele varte vel i ca 5-6 sek. Etterpå begynte snøballkasteren å sippe.Sorry, men jeg ser ikke helt problemet her......håper alle de andre var fornøyd med SnowSHow 2006

hehe
Snøballkaster #54623 14/02/2006 8:17 PM
Entusiast
Entusiast

Syntes det hørtes jævlig bra ut, er ganske barnslig av meg. Hehe hadde gjerne gjort det selv for å si det sånn!Bra gjort snøballkaster!! Digg u!! Kast en for meg neste gang da!!

HAHA!!
Snøballkaster #54624 14/02/2006 8:19 PM
Medlem
Medlem

"Etterpå begynte snøballkasteren å sippe." HAHAHAHAHAHA!! Der kom det fram! Tipper forresten at dersom snøballkasteren ein gang blir sett i ein situasjon der HAN kan tjene på å leige inn ei idolklyse, vil han sikkert gjere det han også. Å sei noke ant blir litt useriøst fra ein 16-åring.

Er det mulig...
Snøballkaster #54625 14/02/2006 8:27 PM
Fersking
Fersking

Detta er da virkelig ikke noe særlig tema her... Ble noe oppgitt av å lese dette, men mange guttunger i puberteten er jo på en måte uskyldige: tenk deg hvor frustrerte disse "clerasil-gutta" er der de løper rundt og ikke får oppmerksomhet fordi de har så vanvittig mye kviser i trynet at damen vender dem ryggen. Derfor må de skaffe oppmerksomhet ved å gjøre tilsvarende som dette. Om det er smart, mulig ikke.

Helt til slutt: hadde du gjort tilsvarende med meg skulle jeg ofra ei ski og klaska til deg så kvisene hadde spruta! Det er greit å være ung og distrahert men alikevel: oppfør deg...

Diskuter dette i et ungdomsblad i stede for.

skyldfølelse
Snøballkaster #54626 14/02/2006 10:16 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

nå fikk jeg MAD dårlig samvittighet .....men hvordan i helvete har du: kommentatoren sett dette? du var jo på scenen. du fikk en annen side av saken. Virker egentlig som at de fleste her er sur fordi dere inviterte han i det hele tatt, så mitt tips til neste år er å skaffe noe musikk som skifolk liker. Dere skal jo bare tjene fett med penger, og få flest mulig sponsorer og flest mulig folK da trenger dere ikke å gjøre det i et skitrekk. OPPLEGET DERES STINKER JÆVLIG KOMMERST, OG DERE TRENGER FLER FOLK FOR Å TJENE MER PENGER! Gjorde ikke vondt når han sparka meg, men det at han gjorde det er jo hele poenget. dere kan jo stille dere opp på et torg med idol-face i spissen, og det er fullt av fans på kort tid.

ja magga
Snøballkaster #54627 14/02/2006 10:35 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

TIL SNIPA: husker ikke at jeg begynte å sippe, men da husker jeg vel bare feil. du er jo fet, og har alltid rett.

king kønn
Snøballkaster #54628 15/02/2006 1:30 AM
Fersking
Fersking

knallert det der.. han er så glatt at noen måtte jo gjøre han røffere!! sikkert en grei kar, men når en digger seg selv så J Æ V E L I G som det der så var det F... meg på tide at noe ble gjort!! hadde det ikke vært deg som hadde gjort det, så hadde det sikkert vært noen andre!! du fortjente nok et litte spark i vommen for snøballkastet, men IDOL-Christian hadde nok fortjent ti baller til litt lenger ned!! lenge leve "snøballkastern"

Intervju med Christian fra snowshow.
Snøballkaster #54629 15/02/2006 8:57 AM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Hvordan har du det om dagen?Hektisk, men kjempegøy! Helt fra jeg ble med Idol har jeg hatt det så sinnsykt gøy. Det skjer noe hele tiden!

Du har vært med på tidenes mest populære Idol-sesong, og deretter på en Idol-turné aom ble sett av over 100.000 tilskuere. Hva var gøyest ? TV eller live?Utvilsomt live. Jeg var faktisk ikke nervøs, det var bare å kaste seg ut i det og nyte stemningen. Vi hadde et fantastisk bra publikum forrige sommer. Nå gleder jeg meg bare til å lage nye show!

Du skal være hovedartist under SnowShow2006 ? gleder du deg? Ja, jeg trives meget godt i bakken og spesielt under SnowShow. Jeg har jo vært DJ for dere tidligere og gleder meg til å reise rundt igjen! Ekstra glad for at jeg har egne låter som jeg skal gjøre live...

Så du trives sammen med SnowShow-gjengen?Utvilsomt! Og så er det noen frynsegoder også da. Fra sponsorene har jeg nettopp fått meg Sony Ericsson W800 - den nye walkmantelefonen. Og fra Chess har jeg fått det nye kontantkortet, pluss massevis av påfyll. Så nå kan jeg ringe og tekste så mye jeg vil!

Hva er det nye nummeret ditt da?Jeg fikk faktisk beholde det gamle! Det er 934... nei, kanskje ikke så lurt å oppgi det her:)

Stemmer det at den nye singelen din Going Crazy er skrevet til Jorun?Ja, den skrev jeg til henne rett etter finalen i spektrum.

Gjør hun deg fortsatt gal?Hehe... Kanskje ikke på samme måten. Vi er bare gode venner vi nå...

Singelen har litt Robbie Williams feeling ? har han inspirert deg som artist?Han er nok den artisten som har inspirert meg mest. Jeg har sett han live én gang og det var heeelt rått! Har allerede sikret meg billetter til Wembley, og gleder meg sinnsykt! Skulle egentlig møte han og Sandra før de skulle på Skavlan, men jeg fikk ikke tid... Kjipt!

Det spekuleres stadig vekk i ditt og andre kjendisers privatliv. Hva synes du om sladderpressen egentlig?Der er det mye både og. Noen journalister er bedre enn andre ? det er ikke alle jeg stoler på. En må bare leve med dem, og passe godt på hva man sier..

Er du på dateren for tiden?Kanskje det....

Hvis du fikk date hvem som helst neste lørdag, hvem ville det blitt?Hvem som helst? Hmmm... Angelina Jolie kanskje...?

Hva gjør du når du kjeder deg og vil få tiden til å gå?Den nye PSPen er god å ha når jeg har tide til overs.

Til slutt, har en melding til alle som lurer på om de skal ta turen på SnowShow?Det er ikke noe å lure på egentlig! Du kan få gratis heiskort, og treffe masse andre folk. Bakken er full av konkurranser, show og moro, og det er massevis av premier og smaksprøver til alle. I tillegg kan de som vil bli med å synge på scenen, kanskje vi treffer noen fremtidige idoldeltakere på turnéen? Og så skal jeg prøve å lage masse liv under konserten ? vi sees i bakken!

Snipa-faen
Snøballkaster #54630 15/02/2006 5:52 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

skal du ikke svare på tiltale? Du og snowshow blir jo bra disset her inne på forumet, så du kan jo forsvare deg litt.

forsvar....?
Snøballkaster #54631 15/02/2006 7:00 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Skal prøve å ikke bli usaklig, men det er noe med Bergensere og en ENDELØS trang til å uttrykke seg. Heldiggvis skarrer det ikke i forumformat:)

SnowShow er et forsøk på å få flest mulig mellom 10 og 25 år opp i bakken for å more seg. Et annet viktig poeng for oss er at alt skal være gratis.

Vi leier bakken, deler ut for nesten en kvart million i premier og har i tillegg noe gratis mat og snacks. Sponsorer betaler for dette - SELVSAGT er det kommerst.

Men det er kommerst med en bra tanke og et bra innhold. Som jeg antydet i tidligere innlegg så er det dette - eller ingenting.

Vi synes dette er bedre...

Vi kunne nok gjort mye annerledes, og jeg kan kanskje være enig i at Christian ikke appelerer nok til gutter på 16-17 år.Likevel er vi kanonfornøyde med han i år. I fjor hadde vi Sandra og Philip - kom gjerne med forslag til neste års artist.

Kom også med flere forslag til innhold i SnowShow. Eller til bra bakker vi burde besøkt...

Husk at vi skal nå mange - flest mulig skal ha det gøy i bakken!

God vinter! Vi sees i vinterferien - sjekk www.wintertour.no

SKJERA?
Snøballkaster #54632 15/02/2006 7:04 PM
Entusiast
Entusiast

Hvorfor svarer ikke snowshow på brevet mitt? Facet sa jo at de skulle svare innen onsdag ettermiddag. Fosho dizzle wizzle shizzle!!!!

turbo
Snøballkaster #54633 15/02/2006 7:58 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

hvis turbo hadde giddet å miste så mye respekt, kunne jo de spilt. Prøv å finne en mellomting mellom helt kliss og hard rock, som ingen hater. big bang? Det hadde vært fetere hvis du hadde hatt moldedialekt. trenger vel ikke å klage spesielt på bergenserne? lykke til med musikkvalget.

Hahaha.
Snøballkaster #54634 15/02/2006 9:14 PM
Medlem
Medlem

Jeg kastet en gang en pølse på Cape - men da var jeg tretten, ikke seksten...

Lurer litt på hvorfor du var på konsert med Idol-Christian istedenfor å stå på ski gratis?

skulle skaffe meg gratis mat
Snøballkaster #54635 15/02/2006 9:32 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

kjedet meg mens han stod for underholdningen. er litt barnslig av og til...Han hadde ikke vondt av en lite snøball

yeah;)
Snøballkaster #54636 15/02/2006 9:46 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

well done.

der fekk han deg ein på tryne;P

Gamle??
Snøballkaster #54637 15/02/2006 9:50 PM
Fersking
Fersking

Leser bare fort gjennom tråden her og noe slår meg....Slik høres det ut når sekåringer ryker sammen....hehe men men alle er jo innom trassalderen... hilsen Jim

Så det på Schrodingers katt
Snøballkaster #54638 15/02/2006 10:03 PM
Entusiast
Entusiast

...at trassalderen varer hele livet, påvist av forskere og greier. Det er vel kanskje ikke så rart, i grunnen ganske logisk, når man tenker over hvor lett det er å bli provosert av scthøøøge folk.

Re: Idol-Christian på trynet i eikedalen takket være meg.
Snøballkaster #54639 15/02/2006 10:23 PM
Entusiast
Entusiast

hehe.. cape.. morsom episode.

Hva anngår turbonegro er de temmelig komerse de og, om det er det vi bryr oss om.

satser på at du ikke kaster snøball neste gang, men heller er med moden og blotter din bakende.

hormoner...
Snøballkaster #54640 16/02/2006 4:45 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

skjønner godt at en 16 år gammel bergenser i puberteten har behov for å trakkasere kjendiskjekkaser med fin dame for å holde motet oppe til han selv er kvisefri å har mistet møydommen sin.

Hmmm...
Snøballkaster #54641 16/02/2006 5:33 PM
Entusiast
Entusiast

Det er gankske åpenbart at det oser umodenhet av denne bergenseren. En ting er snøballen, men det opplegget med å slakte snowshow er totalt unødvendig. Og det håper jeg at du skjønner uten at man trenger å gå i detalj om hvorfor..

Svar på Mail SnowHow
Snøballkaster #54642 17/02/2006 12:47 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Svar på brev til SNOWSHOW tidligere i teksten:

Hei Jan Christian!

Først av alt:

Vi håper virkelig du tar avstand fra en så ussel og feig handling, som det å kaste gjenstander mot en artist som er der for å underholde barn og unge. Dessverre skinner det igjennom både i gjerningsmannens holdinger og dine, at misunnelse (?bærumskjekkasen og ungpikesjarmøren?) er motivet for det som ikke kan oppattes som annet en en djevelsk handling.

Så til hendelsesforløpet:

I siste del av konserten blir det kastet knallharde snøballer fra venstre side for scenen. Gjerningsmannen blir tatt om. Når han blir konfrontert med handlingen, prøver han å angripe den ene vakten, det resulterer i at han resolutt blir lagt i bakken. Etter dette blir gjerningsmannen konfrontert av artisten selv om hvorfor i allverden han gjør noe så slemt. I det artisten er i ferd med og dra oppstår den eneste kontakten som kan kalles fysisk. Den oppstod fordi gjerningsmannen prøvde å spenne ben på artisten i det han skulle dra. Det ble raskt løst og gjerningsmannen ble bortvist fra området.

I etterkant har snøballkastingen skapt store reaksjoner i vaktmiljøet - så budskapet er klart:

Hvis man ikke kan oppføre seg på SnowShow ? Hold deg unna!

Mvh

SnowShow AS

Du kan jo prøve
Snøballkaster #54643 17/02/2006 1:45 PM
Entusiast
Entusiast

å sette deg selv i Idol-Christians situasjon. Hvis noen hadde pælma en snøball i trynet på deg når du sto på scenen og prøvde å underholde folk, hvordan hadde du reagert?

OK - clerasil-gutten
Snøballkaster #54644 18/02/2006 11:18 PM
Fersking
Fersking

Du har vel skjønt at du har driti deg ut nå, ikke sant. På tide å bruke tida på noe annet...nemlig folkeskikk og å bli voksen... trassalderen er vel snart over???

UPS...glemte no:
Snøballkaster #54645 18/02/2006 11:21 PM
Fersking
Fersking

eller er det bare at du er misunnelig på idol-jippon? Tenk all oppmerksomhet han får som DU ikke får..

Fett...
Snøballkaster #54646 19/02/2006 12:27 AM
Fersking
Fersking

... å få grus av idolet sitt!

Herregud
Snøballkaster #54647 19/02/2006 2:46 PM
Fersking
Fersking

Snøballkaster, du er en enormt stor taper. Du bruker dagene dine på å skryte over at du kastet snøball på idol-christian (som jo er en enormt stor taper, faktisk på linje med deg) i diverse forumer, desperat etter å få oppmerksomhet. Finn på noe nytt!

.
Snøballkaster #54648 19/02/2006 6:22 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Og du Mathias M bruker tid på å svare på slike tråder.. Bedre? I grunn ikkje.

Side 1 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå