Det er sikkert riktig at bruktpris på mange ski tilsvarer nypris hos SC & co, men det er da vel ikke lureri å selge til denne prisen av den grunn? Er det slik med deg Hr Dahl at du aldri tar turen innom en norsk skibutikk? Du kikker kun på hva som står å lese på verdensveven før du trykker "order", eller er det kanskje okei å kikke litt nærmere på skia først? Kjenne på spennet, vri og myse litt... Hva tror du kommer til å skje med norske butikker (showrooms for mange...)om alle drev med import?Det er sikkert raskt og greit å handle fra utlandet, men hva med service? Hvor mye tid og energi koster det deg å få reparert skiene dine når det har oppstått en feil? Personlig så liker jeg å gå inn i en butikk, snakke med et levende menneske -som kanskje husker meg fra sist, se på fysiske varer og rett og slett få god service. Og når bindinga mi sprekker så får jeg ny samme ettermiddag, om ikke så får jeg i hvert fall låne et par demoski så lenge -slik at jeg kan kjøre pudder i morra. Det er meldt 50cm snø og sol. Du skal vel på posten for å sende skia dine til Tyskland, sees om fjorten dager...