Sitat Knuffe:Hvis det er holdningen din bythos, at du renner dem i senk og stikker, så er det mener jeg du bør bannlyses fra alle skianlegg i hele Norge.Hva hvis noen har ramlet, og ligger akkurat under henget, der dine nyslipte kanter kommer til å treffe underlaget i et sykt skjær?Eller hva hvis du ramler, for det hender vel?Grisekjør, for all del, fart er gøy, men sørg for at det er absolutt INGEN mulighet for at andre kan ta skade av ditt moment.
Kanskje du skulle lese Bythos' sitt innlegg en gang til, Knuffe (evt. det antall ganger som skal til før du skjønner poenget hans...???)
Han snakker ikke om de som faller ved et uhell i et heng. Han snakker om rævhuer som SITTER under henget og lax'ern fordi det er kult!
Det er SLIKE idioter som bør bannlyses fra skianlegg...ikke de som ikke kan fordra at idiotene er der, og oppfører seg totalt idiotisk!
Jeg vil ikke synes et sekund synd på en tulling som blir påkjørt fordi han FRIVILLIG oppholder seg under et uoversiktlig, bratt heng!
Jeg vil håpe at kjøreren som kommer i fart, og er helt USKYLDIG, kommer seg unna uten skade...
...og hvis det som må til for at idioter skal lære, så håper jeg skituppene lager et så stort krater i rumpestumpen på den som forårsaker ulykken at når noen roper, så tar det 10 sekunder før ekkoet kommer tilbake!
Klar tale! Ikke politisk korrekt, nei, but I really don't give a shit!