Mulig jeg er litt vanskelig og sær nå, men...

Jeg er sjøl fra Kongsberg og har en bøtte sesonger der... I de seinere åra har jeg inntrykk av at Kongsberg Skisenter mer og mer har blitt et familie/park senter. Og trur ikke det er langt fra sannheten. Og bakkene der er jo heller ikke spesielt hardcore, altså familievennelig. Ser jo på en middels god dag der så er det jo stapp fult av barnefamilier, og sånt blir det kaos av, over alt. Så om man er sugen på å kjøre hardt, da ville jeg nok valgt et helt annet sted.

Jeg har f.eks. valgt Norefjell noen turer i år (da jeg ikke gidder kaoset i Kongsberg), lite folk og mye bedre bakker enn Kongsberg. Og mye bedre preparert... For ikke å snakke om lengdene og høydemeterene.

Men, for å ikke virke helt vanskelig. Skjønner poenget ditt, irvin! Og det med at folk sitter under heng... Skulle vært lov å kjørt dem ned, uten å få konsekvenser (sett bort i fra det psykiske). Men det har seg nå en gang sånn at masse folk i et lite skisenter = KAOS i alle bakker, uansett vanskelighetsgrad... Og sånn vil det vel alltid være, uansett skilting. Med mindre man, som en sa her, begynner med bøtlegging.