Var i kongsberg lille nyttårsaften, og hadde samme problemet, bare motsatt..... Jeg og kompisen var oppe med guttungene (6 og 7 år). De er nå inne i 3 sesongen sin på ski, men er vel fortsatt ikke HELT kontrollerte. Vi holder oss derfor selvfølgelig i familiebakken (husker ikke hva den heter, den lengst til høyre sett fra toppen). Men var faen meg mye grisekjøring der fra folk som var definitivt flinke nok til å holde seg i de andre løypene. Ikke mye moro når du ser folk på brett eller ski komme i full fart og snitte en 7-åring som kan ha en tendens til å vingle frem og tilbake i løypa. Ikke noe imot at det er mye folk i løypene, men skal man kjøre fort MÅ man vel ikke gjøre det blandt småbarn???

Var forøvrig en bra dag i bakken, isete, men greit nok. Og småtassene kjører som bare det. Mest brukte ordet hele dagen: BREMS! BREEMS! BREEEEEEEMS DA FOR F.... "Ja men jeg gjør jo det!" Jaja :-D

De fikk forøvrig også snowboard til jul, som vi prøvde i barnebakken på slutten av dagen, og det gikk kjempebra! Moro! Unger lærer så sykt fort... Og ja, etter som de blir større og skal stå for seg selv, skal vi nok lære de bakkevett slik at de oppfører seg riktig i bakken. Ellers blir det bank, og inndratt lørdagsgodt :wink