Sitat booun:Ingen tvil om at ski tar over i antall. Gjør ingenting, var masse folk som kjørte snowboard for noen år siden som egentlig ikke bryr seg om enten snowboarding eller å være i fjellet, disse står nå på ski, og jeg for min del slipper å bli putta i bås med dem.
det skal sies ja!!! og jeg merker f.eks. i skolemiljøet at det ikke lenger er noen få kule folk som vasser rundt i gangster-klær, men nesten hele freakin' skolen for svingende!!!(nå er dette kanskje bittelitt of topic, men det har en ørliten sammenheng)for disse har jo fått det fra noen, og de "noen" tror jeg ikke er snoop eller fifty, men jibbere de har sett i bakken de bittefå gangene de er der (og henger ved hoppene, men driter i å hoppe)...så ja, jeg klær meg som jeg gjør fordi jeg driver med jibbing, altså jibbestil!!!så booun, det er synd det derre der du snakker om!!!du har inderlig rett, alt "de" bryr seg om er å ta seg godt ut, uten å tørre en dritt! men nå må det nevnes at hvis man bare har det gøy, om man står på snowboard eller ski, så er det el det som teller!!!:)(phui, langt innlegg....)