Sitat Christian Nerdrum:<blockquote><p>Sitat mobyduck:Jeg har nå snakket med fri flyt og fått en oppklaring i problemet. Det er avisbud, og ikke posten, som leverer ut Fri Flyt. En kombinasjon av at navnet mitt står på innsiden av lokket på postkassa, og ikke utenpå, og at de som bor i etasjen under har en sånn avishylle fra adresseavisa utenfor inngangsdøra, som navnet mitt heller ikke står på, kan ha ført til at avisbudet tror jeg ikke bor der, og dermed ikke lagt igjen noe blad til meg. Forhåpentligvis vil dette løse seg når jeg får klistret opp navnet mitt på døra og postkassa. At den digitale versjonen av nummer 56 ble sendt ut to ganger er en feil fra Zinio, som sikkert snart blir rettet opp.
</p>
Ja, hva skal man si!?
</blockquote>
At dere burde informere nye abbonenter litt bedre om hvordan det funker? De fleste andre blader kommer jo i postkassa.
Jeg har måttet purre på nr 55 og 56 gjentatte ganger før jeg fikk de i konvolutt, mens nr 57 kom på døra...