Usikker på hvilken retning trådstarter egentligt sikter til når det gjelder forumets negative utvikling?

Når det er sagt syns jeg ikke FF-forumet er så verst. Jeg for min del trykker meg inn på "nye siste døgn" (eller siste uke, alt ettersom) og får hele oversikten over det nye. Har interesse av både jibbing og frikjøring, da mye av infoen i mer eller mindre grad er overførbar. Er også interessant å se hva som beveger seg i disipliner man ikke nødvendigvis driver med selv.

Aldersgrense som ble nevnt over her må ikke innføres. Sålenge man kan skrive kan man ha det gøy på fjellet.

Redigeringsfunksjon virker å være noe mange ønsker seg. Har ett, etter min mening, viktig poeng angående dette. Hvis man innfører mulighet for redigering må denne være særdeles tidsbegrenset. Kan ikke ha en situasjon der folk går inn å redigerer sine innlegg etter hva som kommer frem etterhvert som debatten skrider frem. Man må stå for det man har skrevet.

Når det gjelder moderatorer synes jeg dette er en idè som bør vurderes. Tilby gratis abbonement til et antall antatt seriøse folk som likevel er mye innom forumet.

Da antallet innlegg som er grove er særdeles lavt her inne kan moderatorer heller får tittelen "veileder".

Ett eksempel: Ny tråd blir opprettet ved navn "Toll på skiutstyr?" Da kan veileder skifte heading til feks "FLYTTET! Toll på skiutstyr?" Går man inn på tråden finner man så link til både søkefelt og eksiterende tråd. Over tid burde det da være mulig å kvitte seg med "dobbelposter" samtidig som andre forumdeltakere ikke trenger å gå inn på tråden, da det ikke er annen info enn link til eksiterende tråd, som også vil være bumpet.

Jeg er fornøyd med FF-forumet. Mye kunnskap blant medlemmene som fort kan vise seg nyttig når man skal igang med et eller annet prosjekt.