Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
"Marked" og abbonement
#53036 16/02/2005 3:50 PM
Summit Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Synes det er tåpelig at det skal være nødvendig med abbonement for å annonsere mer enn 1 stk kjøp/salg annonse. Husk at det finnes mange andre gode gratis alternativ på internet, og jeg tviler sterkt på at dere kaprer ny kunder med dette. Resultatet blir nok heller at fokuset rettes mot andre aktuelle sider på internett, og dette fører til mindre oppmerksomhet rundt www.friflyt.no (og kanskje til slutt magasinet fri flyt)

jA!
Summit #53037 16/02/2005 4:00 PM
Fersking
Fersking

Enig med deg!det er til fordell for alle at folk legger ut mange bruktanongser! -gratis reklame wink

JEg synes det er bra
Summit #53038 16/02/2005 4:00 PM
Medlem
Medlem

jeg syne sdet er bra jeg, fordi du kan velge om du vil betale(da får du xtra fordeler) eller ikke. det blir jo litt konkurranse osss brukerne imellom om hvem som greier å få flest poeng og sånt.... jeg synes webmaster har gjort en god job!!!=)

Abonner heller på Fri Flyt
Summit #53039 16/02/2005 4:02 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hvis du synes det er tåpelig kan du jo heller slutte å lese Fri Flyt og slutte å være på den sinnsykt bra nettsiden deres... Og det er ikke spesielt dyrt å abonnere på Fri Flyt... 399 for to år kan du jo betale...

Kjøp og salg på internett skal være gratis !
Summit #53040 16/02/2005 6:05 PM
Summit Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

For meg betyr poeng i forum absolutt ingen ting. Jeg er her for å diskutere, få svar på spørsmål osv. Tipper at det er mange andre dette også gjelder.

399 kr er dyrt dersom man kun har interesse av forum og marked. Dersom forum og marked blir kun for abbonenter vil interessen for dette nettstedet synke radikalt. Husk at det er mange ressurspersoner som har tips, erfaringer osv som ikke abbonerer på friflyt. Det samme gjelder folk som har ting de vil selge eller kjøpe.

Friflyt bør heller satse på et bedre magasin dersom de skal kapre nye kunder, evnt mer fristende markedsføring. Dersom folk flest blir stengt ute fra nettsidene blir det til slutt bare noen spesielt interesserte friflyt fans, mens andre uavhengige brukere finner/lager seg en alternativ gratis side som vil ta over.

Mange vil nok unngå å besøke friflyt.no dersom de ikke kan legge inn flere annonser. Da går de også glipp av den markedsføringen friflyt kan bedrive på disse sidene. En fristende forside på www.friflyt.no med oversikt over hva man kan lese i nyeste utgave er jo den beste reklamen.

hum
Summit #53041 16/02/2005 6:26 PM
Entusiast
Entusiast

folk skal no sipe om det meste..

Personlig gikk jeg fra å kjøpe ff i butikken hver måned, til å abo. på det når de byttet til den nye siden..

Tenkte slik at ff kjøper jeg uansett, da kan jeg likegreit abo. på det..

Til fordell for både abonenter og ikkeabonenter
Summit #53042 16/02/2005 6:51 PM
Fersking
Fersking

hva er vistsen med at en bare kan legge ut en anongse, da vil jo de som abonerer ha mindre å "velge" mellom. Vinn vinn situasjon.

kankje vil flere abonere for at de vil legge ut ting, men når det er slik vil markedet bli betydelig dåligere, når det bare er noen få som får solgt. Da blir det ikke så atraktivt å "sjekke" markedet på friflyt for folk som ikke leser ff.

Til pinch
Summit #53043 16/02/2005 9:14 PM
Summit Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hva har det med saken å gjøre ?

Så du hadde ikke gidda å abbonere dersom alle kunne annonsert så mye de ønsket her ?

Om du velger å abbonere istedet for å kjøpe FF er nok det fint for deg, men jeg kan ikke fatte at det skal tilføre denne diskusjonen noen poeng.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå