|
 FF-poeng
|
Medlem
|
OP
Medlem
Vet nå at det ikke bare er meg...begynte nemlig å bli paranoid en stund, fordi FF poenga mine begynte å løpe løpsk. Men ha hørt at det er flere enn meg, så nå lure æ; ka sjer?Er det fast f, apex og gillebo som driver med kansellering av poeng til oss som nærmer oss toppen;) Eller finnes det en annen grunn til at poengene mine forsvinner. (100 poeng på et døgn)..Ikke at det e Sååå viktig, men
|
|
|
 har samme problem
|
Medlem
|
Medlem
|
|
|
 velkommen i klubben!
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
 Ikke...
|
Entusiast
|
Entusiast
Ikke meg som stjeler poeng hvertfall... Men kanskje det kommer av samme problemet som når mailene min slettet seg av seg selv? Er vel bare administrator på siden som klarer å slette andres poeng? Går jo ikke ann å slette egne poeng selv, gjør det vel?
|
|
|
 UTRULIG IRRITERENE!!!!!!!
|
Medlem
|
Medlem
Det samme har skjedd her, begynner å miste trua på FF når dette skjer.
|
|
|
 kjent det ja
|
Entusiast
|
Entusiast
har mista 1000 poeng sia igår
|
|
|
|
|
|
 ops...
|
Entusiast
|
Entusiast
rettelse 100 poeng ikke 1000
|
|
|
 Velkommen etter ja!
|
Ivrig
|
Ivrig
Nå er jeg av den oppfatning at Fri Flyt burde kutte ut denne poenggivingen. Blir ikke forumet heller dårligere grunnet dette med poengsanking?
|
|
|
 APEX HER
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Beklager å måtte skuffe deg, men denne karen har ikke noe med dette å gjøre....får nok finne noen andre å skylde på!
|
|
|
 *host*
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Når ff-poeng blir SÅ viktig.... Jaja... Johoo!! hehe..
|
|
|
 Lett
|
Entusiast
|
Entusiast
WW - Det er lett for deg å si, du som ligger på tredjeplass blant jentene... ;-D
|
|
|
 Brydde meg ikke
|
Entusiast
|
Entusiast
nevneverdig om denne saken før jeg så at jeg var avspist med rundt 150 ffpoeng på litt under et døgn...Betyr det at jeg vil havne på scratch dersom jeg reiser ut en 10 dager??
|
|
|
|
|
|
 meg igjen
|
Medlem
|
OP
Medlem
He he..Poengene er ikke viktige, men når man først har dette systemet må det jo være ordentlig.Er faktisk enig med raa i at det kan føre til at forumet blir fyllt opp med folk som bare skriver for å skrive?og Apex...bare tulla med deg. Man skyter som regel oppover når man ligger nederst vet du;)
|
|
|
 Nå...
|
Entusiast
|
Entusiast
er noen av mine poeng forsvunnet også. Og siden jeg nå drar til fjells er vel alle poengene borte når jeg kommer tilbake, også jeg som lå så godt ann til å krype oppover lista... *buhu* 
|
|
|
 poeng
|
Medlem
|
Medlem
Jeg har jammen mistet noe poeng jeg også. Hva skjeer??
|
|
|
 Poeng nokon?
|
Fersking
|
Fersking
Hei alle saman. Eg har ein masse poeng som eg har stjelt frå andre brukarar om natta mens dei sov. Veit ikkje om eg treng dei meir. Eg har gjeve vekk nokon til dei eg kjenner, men dei har no så mykje frå før atte. Så om du treng noko poeng er det berre å gje lyd. Ellers kan eg melde om gråvær i Bergen, men ganske lummert i lufta. Med beste helsing, SNØ
|
|
|
 Poengene er bra
|
Medlem
|
Medlem
for siden, deg gjør at filk blir mer aktive, men som raa sier, det blir for mye skriving bare for å få pts... burde heller bare være pts for å logge på, da vil siden bli mer serieøs, de som vrikelig lurer på noe eller har noe på hjertet vil skrive om det uanstt om de får pts eller ikke...
|
|
|
 jevli irriterende..
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
har mista over 200 poeng på eit døgn..lurer på korleis i svarte HEL----(te) dette går til...
|
|
|
|
|
|
 Hva
|
Fersking
|
Fersking
er vitsen med FF-poengene, blir det permie på den med flest? Eller er det bare for at folk skal føle seg tøffe med mange points?
|
|
|
 Få slutt på dette her!!
|
Medlem
|
Medlem
Enten så bør FF slutte meg poeng eller så bør dei ordne opp i dette her. Det har skjedd flere ganger, og det virker som at som at mangen irriterer seg over det.Er det planen at det er straff til oss eller? Som sagt blir jo folk mer aktive i forumet, men det fører og til at forumet blir dårlig pga folk som samler på poeng.
|
|
|
 Poeng
|
Medlem
|
Medlem
FF meldte i forrige uke om IT problemer og planlagt skifting til ny server. Omtrent samtidig forsvinner poeng. Aner vi en sammenheng ??
|
|
|
 hmm
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 hehe
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
morsomt hvordan folk mener at poengene er veldig lite viktige, men samtidig vet hvor mye poeng de har mistet.... :P
|
|
|
 Nei ærlig talt!
|
Ivrig
|
Ivrig
Kutt ut denne poengsytingen. Fri Flyt har et fint forum; med eller uten poeng!
|
|
|
|
|
|
 Samme hvordan man snur og vender på det
|
Entusiast
|
Entusiast
så fungerer de fleste nett-forum best med en eller annen form for rangering. Det stimulerer til aktivitet og holder forumet i gang. Det at fravær av aktivitet fører til minsking av poeng i såpass stor grad som det vi ser nå stiller jeg meg dog en smule kritisk til...
|
|
|
 Hei FriFlyt, er dere der ???
|
Fersking
|
Fersking
Jeg synes at hele poengopplegget skulle ha vært fjernet, men når de først er der skulle de i allefall ha funket. Men det som irriterer meg mest, er at ikke FF kommer med en melding om hva som skjer, hva de evt. gjør med saken, og om de har peiling på om de kan fikse det i det hele tatt. For det vi vet er det ikke sikkert at FF vet at de har trøbbel en gang. Så FriFlyt; Hva skjer ? -t-
|
|
|
 hm..
|
Medlem
|
Medlem
eg får ikkje poeng får å logga på lenger.. så e jo egentlig ikkje no vits å prøva å få poeng eingong..
|
|
|
 synker
|
Entusiast
|
Entusiast
Mine synker, og jeg som var på topp 5 og allting! jaja.. er nå ikke verdens undergang.
|
|
|
 vanskelig
|
Fersking
|
Fersking
vanskelig å sanke poeng når man ender på null hver dag, uansett hvor aktiv man har vært dagen før
|
|
|
 Kanskje...
|
Medlem
|
Medlem
FF bør fjerne dei, for det er eit par sjuke diskusjoner innpå forumet...:P og kanskje det går an å redusere dette til eit mindretal..
|
|
|
|
|
|
 Sorry folkens
|
Fersking
|
Fersking
Det har vært noen uforklarlige problemer med poeng i det siste, og vår programmerer tester nå for å finne feilen og legge om til et en sikrere funksjon for poenghåndtering.
|
|
|
 Bra! :D
|
Medlem
|
OP
Medlem
Ikke noe er som å ordne opp!
|
|
|
 Endelig...
|
Fersking
|
Fersking
Endelig får FF ut fingern og sier fra at de er klar over problemet og gjør noe for å finne ut av det. Ikke et sekund for tidlig... Dere burde si fra med en gang dere var klar over problemet, Anders Waage Nilsen !!! -t-
|
|
|
 Takk!
|
Medlem
|
Medlem
|
|
|
 @
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Skjønner egentlig ikke dette stresset med disse poengene....jeg har jo en hel del av dem!
|
|
|
 uansett
|
Fersking
|
Fersking
Du kjem aldri på minussida, kva er problemet?
|
|
|
 uansett
|
Fersking
|
Fersking
Du kjem aldri på minussida, kva er problemet?
|
|
|
 Hva er poenget?
|
Medlem
|
Medlem
Ja hva er poenget med å få ....og miste poeng....det er vel for å opprettholde innleggene fra småfrustrerte brukere.Når dere får nok poeng så får dere vel premie?? skulle nesten tro det så mye som dere sutrer!!
|
|
|
 Men for faen "varde"..
|
Entusiast
|
Entusiast
Det innlegget var jo ikke akkurat nytt da. Laget for 1,5 år siden.. Skulle nesten tro at du nevnte dette bare for å få poeng.(Faen kom akkurat til å tenke på at nå ser det jo ut som at jeg også bare prøver å få poeng).Jaja, gir faen poster dette alikavell.
|
|
|
 Hehe;O
|
Fersking
|
Fersking
|
|
|
|