jeg har kjøpt kamera og trenger noe å redigere film med. det må være veldig lett å bruke og ikke windows movie maker for det klikker i vingkel hele tiden. noen som vet om noe jeg kan laste ned gratis som virker bra?
skal du ha litt bra resultater bør du kombinere flere programmer,Sony vegas pro 9, adobe photoshop cs3, og adobe after effects cs4 funker veldig bra sammen, enda bedre viss du får med magic bullet
trenger også redigeringsprogram og det høres ut som om jeg er på omtrent samme nivå som bratman.
Jeg ønsker meg virkelig en funksjon der jeg kan zoom inn vi videoen til en størrelse på et bestemt sted i beildet som jeg bestemmer? Noen som skjønte hva jeg mente? og noen som vet hvilket program som kalrer det, helst enkelt og helst gratis.
trenger også de samme tingene men også å kunne skru ned hastigheten på filmen. prøvde å laste ned det vegas greiene men klarte ikke å instalere det. det var litt komplisert.
Sitat booun:trenger også redigeringsprogram og det høres ut som om jeg er på omtrent samme nivå som bratman.Jeg ønsker meg virkelig en funksjon der jeg kan zoom inn vi videoen til en størrelse på et bestemt sted i beildet som jeg bestemmer? Noen som skjønte hva jeg mente? og noen som vet hvilket program som kalrer det, helst enkelt og helst gratis.
Jeg har bare brukt Sony Vegas, så vet ikke hvordan andre redigerings programmer er, men Sony har ihvertfall den zoome funksjonen du ser etter (hvis jeg har forstått riktig). Jeg anbefaler Vegas. Hvis du lurer på noe mer om Vegas er det bare å sende ff-mail eller sjekke ut YouTube.
takk, har sett uttorials på youtube nå og det er slik jeg ønsker, så da kanskje jeg skal prøve meg på vegas, er litt redd det er vanskelig, men får vel bare prøve.