Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Tjenare!
#5104 23/02/2006 12:59 AM
piloten Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Noen som har noen bra erfaringer med klatring i Nord-Italia (helst nord-øst), drar neste helg og vil gjerne ha noen tips smile

Thanks smile

Prøv
piloten #5105 23/02/2006 10:47 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

coronn.com har endel info om Italia. Ellers så har jeg noen venner som skryter fælt av Finale Ligure. Har visst over 2000 bolta ruter der. God tur. Skulle gjerne vært med, men...

tHANKS
piloten #5106 24/02/2006 12:12 AM
piloten Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

dET var en bra side! smile

Litt seint, men...
piloten #5107 03/04/2006 6:15 PM
Medlem
Medlem

Jeg bor i Torino (nordvest-Italia) og her er det massevis av flott klatring. På http://www.gulliver.it/modules.php?name=gulli_itinerari&file=index&tipo=ar finner du informasjon, bilder, kart, forholdsrapporter etc om mange av klatrestedene (også for isklatring, toppturer etc), men denne sida er på italiensk så det er kanskje vanskelig å finne fram..En side med rutebeskrivelser og kart for Valle di Susa (dalen som går fra Torino og vestover til Frankrike, med mye klatresteder) er denne: http://www.altox.it/ValsusaFalesie/falesievalsusa.htm...også denne på italiensk, men bilder og kart er vel "internasjonale", i verste fall får du prøve direkteoversetting på world.altavista.com smile

Nå har du ihvertfall noe å lese om før neste tur til Nord-Italia! Forøvrig tror jeg nok at Finale Ligure er en bra plass, dit skal jeg snart, og Sardegna (Sardinia) er vel også et av italias høydepunkter når det gjelder klatring (jeg drar dit nå i påska).

Håper du hadde en fin tur!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå