Hehe, jeg er ikke fornærma nei :pMen det er bare typisk folk som aldri har brukt Mac slenger rundt med dritt 
"Spesifikasjoner:
 * To 3.0 GHz Quad-core Intel Xeon * 16GB 667MHz DDR2 FB DIMM ECC (8 x 2GB) * nVidia Quadro FX 4500 512MB * 750GB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s * 750GB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s * 16x SuperDrive DL (DVD+R DL/DVD±RW/CD-RW) * Airport Extreme kort (Wi-Fi) * Apple Keyboard og Mighty Mouse"
^ Nå står også 2 harddisk skuffer tomme 
Er den ikke kraftig nok så veit ikke jeg.Her snakker vi seff store penger, men det gjør man jo uansett om man skal ha en så usakelig kraftig PC.Behovet for HD redigering er vel kanskje 25% av spesifikasjonene der (ettersom det der koster typ 90 høvdinger fra Applestore xD)Just proving a point!
Men ja, du BEHØVER ikke det sykeste av det syke for å redigere en film.Finn et program som passer deg. Alle prøver seg frem.Jeg redigerer lite film, men jeg tegner endel.Prøvde meg frem endel på forskjellig programvare, og jeg har landa på Adobe pakken :)InDesign, Illustrator og Photoshop.Kan da tenke meg at Premiere er temmelig sykt også.