Synes det er ganske rart at du kommer med en sånn konklusjon basert på den ene filmen, Corduroy! Hvis man har litt peiling på film og slikt, så ser man fort forskjell på en film som du betale for (og som pleier ha litt budsjett), og de man får gratis. Personlig har jeg egentlig aldri vært sånn kjempe fan av de filmene jeg har fått gratis. Er mye morsomere og se en film det er lagt ned mye arbeid i, som f.eks Picture This. Jeg sier ikke at det ikke er lagt ned mye arbeid i filmene som er gratis, for det er det, men om MackDawg (Picture This) f.eks hadde lagt ut filmene sine gratis, så hadde de jo ikke hatt budsjett etter hvert til og lage slike kvalitetsfilmer lenger. Så jeg synes man burde støtte opp om slike selskaper.
Og at man bare skal kjøpe filmer som blir hyllet av anmeldere og forum folk; what!? Det er som Tobleronen sier, det kommer helt ann på hva man liker.
Jeg synes du kan ordlegge deg på en anne måte, og skrive dette som gode råd, i stede for og gi oss medlemmer på forumet her "ordre".
Sitat Findus:-Gratis-filmene fra Friflyt EIER!-Bare kjøp....
For det du egentlig skriver her, er at ALLE gratisfilmer EIER (noe ikke alle gjør), og at vi BARE "har lov" til og kjøpe filmer som slike som deg og anmeldere likere, noe som kan være totalt forskjellig fra hva man selv liker.