"Film rules" visst man ikke har penger... Bortsett fra etableringsprisen er det svært få fotografiske grunner til fortsatt og bruke film som jeg ikke kan komme på. Det er jo endel praktiske grunner som, batteri, alltid nok film etc.

En annen kip ting med digitale kameraer er at nettet svømmer over av meningsløst møl. Mennesker legger ut hundredevis av bilder som ellers aldri hadde blitt tatt.

Tror også de som bruker film tar seg bedre tid med hvert bilde fordi det faktisk er en liten utgift per bilde, men det er jo snakk om selvdisiplin.

Men for all del, kom med noen gode argumenter for film...

Jeg er veldig enig med Endre Løvaas når det gjelder bruk av fisheye eller ekstrem vidvinkel for og få noe til og se høyere ut, lengre etc.

Hvorfor har du fjernet seriene dine på foto.no Endre? Brukte dem som et eksempel til GiGass, men når jeg sjekket selv hadde du fjernet de!

En siste ting ang analogt vs. digitalt. De analoge kameraene har blitt så billig nå at man kan få et topp of the class slr kamera med booster for under prisen av et f.eks. 20D. Det er jo noe og tenke på....