Hei.
Tittelen på innlegget sier det vel det meste. Vi er pr. nå 2 gutter som hver har et budsjett på 50-60 tusen kroner som er litt usikre på hvilke skisteder vi får mest for penga for, pluss at vi ikke har gjort det her før så vi lurte på om folk kunne gitt oss tips mtp leie av hytte, bil eller tilsvarende.
Jeg liker å kjøre park, han liker å kjøre pudder. Hvor kan vi kombinere dette? Steder vi har vurdert er Breckenridge - pga størrelsen og sannsynligheten for park, pudder og topptur (?)Mammoth - pga det er kjent og ligger i california, slik at vi kan gå fra skiklær til bading på stranda på null komma svisj (?)Buttermilk - Kåret til beste park transworld snowboarding 2009 (?)Whistler - Canada! Hvorfor Canada og hvorfor ikke USA (vice versa).
Jeg prøvde å søke i forumet og sånne ting, men fant ingen guide fra A til Å for å komme seg over, bo og kjøre ski i dammen- håper ikke dette blir en repost av noen andres førstereis post ;-)
Allright. . I bunn og grunn ønsker jeg å få litt pointers fra folk som har hatt en tilsvarende sesong!
Håper på svar.
PS: Hvis det er noen som mangler reisefølge så kunne vi jo kanskje tatt en prat!