Sitat thomas ll:Hvordan var selve anlegget/området, med tanke på heisbasert pudderkjøring?Du har ingen informasjon ang når disse stormsentrene kommer innover, dette er kanskje noe Langley veit noe om?Husker du noen ca priser på heiskort i anlegget?Hva tror du om tykkelsen på mine ski når det kommer t:grinil kjøring i snøen der borte?Takk for informasjonen så langt :grin
Regn med å betale ca 400 spenn for et heldagskort. Men det finnes rabattordninger med sånn "ski 7 of 8 days" osv... Jeg dro med et par 86mm ski, men de var litt korte, så bæreflaten holdt ikke alltid. Og hva gjelder stormsentrene - så tviler jeg på at Langley har track på når de kommer  De lever sitt eget liv virker det som... Men de gir MYE nedbør, det er i alle fall sikkert!! Menmen - du bør absolutt prøve Fernie. Digga hele byen egentlig! Få med deg en hockeykamp mens du er der...
 De lever sitt eget liv virker det som... Men de gir MYE nedbør, det er i alle fall sikkert!! Menmen - du bør absolutt prøve Fernie. Digga hele byen egentlig! Få med deg en hockeykamp mens du er der...