Nå trenger jeg hjelp av klatre/friluftsliv miljøet i Norge!!!!!
Jeg har hatt innbrudd i Oslo og har blitt frastjålet klatreutstyr for 40 000 kroner!!!!!!!NÅ må jeg sette min lit til alle dere klatre og bratt friluftsliv venner, kan vi nå vise hva vi er gode for og samle alle i miljøet til å spore utstyret mitt slik at det kommer tilrette.!!?Håper virkelig vi sammen kan klare å finne utstyret igjen! En klekkerlig dusør på 5000 kroner LOVER jeg å gi hvis noen finner dette.
I utstyret er det Bla.a.: masse løse karabinere med og uten skrulås (petzl, dmm, black diamond, wild country, salewa), Clogg/jumar utstyr, Petzl Vario Fast arbeidssele, Troll sherpa brystsele, ekspessslynger, slyngebånd, fotclogg (petzl patin), basic, petzl stop, flere ATC'r, 2 litt gamle Charlet Moser isøkser, mange Black Diamond turbo ekspess isskruer, via ferrata slynger med karabinere, Kilesett, kamkiler/friends +++
Noen som har tips i saken, eller vet hvor sånt kan omsettes bes kontakte meg på 99 21 08 38.
Redaksjonen i FriFlyt er informert om hendelsen og støtter opp om at vi nå må stå sammen for å spore opp klatreutstyret !
- Sees på snø snart;-)