Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Klatring i Asker i jula?
#4794 12/12/2007 1:05 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Lurte på om det er noen som skal klatre i jula i Asker, og trenger klatrepartner? Vet forresten ikke om Gekko Klatring Asker er åpen i romjula da...noen som vet?

Jepp
Sofoklis #4795 12/12/2007 9:56 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

du må ha brattkort i de fleste norske klatrehaller for å få lov til å sikre. Du kan lese mer om brattkortet og testen på [url=http://www.klatring.no/default.asp?V_DOC_ID=1362]Norges klatreforbund sine sider[url/]. Bra du skal begynne med klatring! Bra trening og artig samtidig.

åpent?
Sofoklis #4796 13/12/2007 11:53 AM
Fersking
Fersking

Jeg lurer også på om gekko har åpent i romjula for hadde selv tenkt å ta turen innom i løpet av feiren. Står ingenting på nettsiden deres om det, og er uten mobil for øyeblikket så jeg får ikke ringt. Mulig jeg også trenger klatrepartner :razz

Bra!
Sofoklis #4797 13/12/2007 1:52 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Ja men da er vi jo flere. Så da kan vi prøve å få til noe. Var innom hallen tidligere i høst, men da var det ikke åpent, og det var ikke mulig å få tak i dem på det telefonnummeret som stod på døra. Så jeg gikk inn på Holmensenteret og der var det faktisk ledelsen på senteret som hadde et mobilnummer og da fikk jeg til slutt åpningstidene. Disse var forøvrig helt annerledes enn det jeg hadde lest på nettsidene deres for dem hadde jeg sjekket u på forhånd. Men er det noen av dere som vet om andre aktuelle haller da? Vi kunne jo dra til en annen hall. Kan kanskje sende FFmail istedet for å skrive her da...