Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Surfere i Bergen
#4701 06/08/2015 1:01 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hej! Jeg er udvekslingstuderende i Bergen på Uib og søger nogle at surfe med. Jeg planlægger at lave ture fra Bergen til både stavanger og Hoddevika for at surfe, men har både brug for lokal viden og surf buddies hvis muligt smile. Er der nogle der kender personer der surfer men har hjemme i Bergen eller omegn?

- Mvh. Mathias Engell Holmstrup

Re: Surfere i Bergen
Mathias Holmstru #4702 12/08/2015 12:22 AM
Fersking
Fersking

kan ikke hjelpe deg med å finne folk å surfe med, men hvis du ikke har lyst til å kjøre 6+ timer for å surfe kan jeg anbefale deg å sjekke ut elve surfing under bulken på voss

Re: Surfere i Bergen
Mathias Holmstru #4703 28/09/2015 2:35 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei Mathias,

Vi bor i Bergen og planlegger å komme oss ned til Karmøy og Stavangerområdet i høst. 

Min mann, som også er dansk  :-) , kan sikkert bli med på dagsturer til Karmøy, men ellers så planlegger vi å ta på helgeturer hele familien når værutsiktene og tiden tillater det. (Både Karmøy og Stavanger)

Vi må splitte oss for å passe barna, så en surfbuddy hadde vært bra :-)

Vi har tidlige surfet mest i Danmark, men også litt på norskekysten, så vi litt kjent med området i hvert fall.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå