Fikk en amputert opptrening pga noen svære gnagsår som holdt meg av veien i en mnd... Så jeg gikk langt fra de anbefalte mila...Men tre uker før marsjen gikk jeg litt over tre mil på lørdag, og en liten tur på ei mil på søndag...Så totalt ble det vel, tja, 100 km med trening...Pluss endel annen trening!Fikk jo bare gått den ene dagen, 4,3 mil.Men var kjempefin i kropp og føtter da jeg kom i mål, og resten av kvelden...Eneste skavank var litt vondt muskelfeste på yttersiden av knærne...Dagen etter var jeg nesten ikke stiv, men hører med til historien at jeg snek meg til massasjetime i sykestua:), tror den timen hadde positivt utslag!SÅ på bakgrunn av kun å ha gått en dag, er min erfaring og mening at antall mil man går er ikke så viktig, men man trenger en kropp som er bygd og støpt slik at den takler de påkjenningene denne marsjen gir...tror nok en lite feil i et kne, i ryggen, hvor som helst, som i utgangspunktet har liten betydning gir større utslag enn at man ikke har gått alle mila man bør gå!Men klart, nå har ikke jeg fått gått alle fire dagene, så jeg venter et år med å uttale meg skråsikkert om akkurat dette;)Gøy var d i allefall!!! Og tar nok turen neste år også!!