HeiHar tengt suuper masse og har driit lyst å flytte bort for en sessong for å bare kjøre brett hele tia og når man skla flytte hjmme fra hvorfår ikke bare dra langt bort og til et annet land for eksempel. Drømmen er Bear mtn i California. Snø, sol og et helt fjell med park (check it http://www.bearmountain.com/va_slide_show.php?&whichpic_value=11& ). Syns så tydelig å huske at det var nån her inne som hadde vært i Wristler eller nå sånt men klarte ikke å finne innlegget.Har tenkt på å enten ta et friår til høsten (går VK1 salg&service) eller etter almennfaglig påbygning, men jeg har lyst å gjøre det så fort som mulig. Jeg er så lei av å kjøre i det sliitne bakken her i Narvik hvor de ikke vil satse på å få opp en terrengpark, og snowboarding er noe av det artigste jeg vet og ingen gir en bedre følelse en å lære seg noe nytt eller stompe noe man har øvd på lenge. Vintrene i Norge blir bare mer og mer ustabile har hvertfall jeg inntrykk av, i Bear kommer nesten all sneen fra snøkanonanlegg noe som kansje er en fordel på noen måter og en dårlig ting på en annen måte...Hvis du har vært eller vet om nån som har vært en sessong i Amerika, ca hvor mye penger gikk det og hvor lenge og hvor var dere? Er det vannskelig med forsikring, skader og sånt der. Og hvis man skal kjøpe bil er det like lett som på film eller trengs det også der masse registrering forsikring og avgifter? Hvis jeg vil reise til høsten må jeg kansje anntegelig reise aleine siden kompisene mine går en annen linje og vil anntagelig fullføre skolen eller har hatt sitt friår, er det dumt å dra alene... Uansett, blir veldig glad for svar:D