Kan stemme at den linken ikke funker...heheh....skal være www.first-descent.com
Men har ingen aning om Henning har noe ledig mulig den leiligheten vi hadde i vinter blir bomse leilighet og da er den nok leid ut allerede...Har aldri satt meg så inn i leilighets greiene i BG...Etter første sesongen kjente vil folk og hadde de kontaktene vi trengte for å få boende videre. Turist infoen sier de ikke har noen oversikt,men om man maser litt så skal det være mulig å finne noe. Vet det er et stort hus 10 min gange fra sentrum som har masse leiligheter både for sesong og ukes utleie. Masse bomser som bruker å bo der,men jeg får ikke tak i noen av de jeg kjenner som bodde der i vinter og husker ikke hva hun dama het desverre!! Jeg kan prøve å finne noen tlf nr når jeg kommer ned i Starten på desember om dere ikke har funnet noe...Hvor sent i Desember tenkte dere å reise? bør være muligheter for å finne noe så tidlig på sesongen...Min første sesong sattset vi og dro ned uten noen for for boende....vi sov under tak den første natta!! ikke noe fresht,men det funka den første måneden!!
Alltid muligheter!!