Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3
Svar til Rundlurt
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

TABBE!!!!!!


Ha ha ha! Yeah sure man...!
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Of course you are a financial trader! Well, now that your little fantasy is over you can go back to work and continue saying all day: "..and would you like fries with your order sir?"


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

så drar jeg til Montreal iår. Har jobbet, spinket og spart!!!Så kos dere på hemsen... Geeks ;-)


altså... halloooo????
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

er faen meg ikke pengene som har noe å si, vi kjører på ski, alle burde være fornøyde m det å møtes som kompiser istedet, dette er så jalla at d ligner ikke grisen, faen, hvem bryr seg om dere har penger eller ikke, kjør ski å smil for helvete!!!! alle de som er posere å dasser i bakken for å være kule kan gå i skogen å drite...! men om du virkelig kjører ski fordi at du er skifrelst har d vel null å si om du har penger eller ikke....?? jeg har ikke største pengesummen å skryte av, men jeg lider vel ingen nød heller, jeg har det så utrolig bra for jeg har et par gode planker jeg kan kjøre ski på... hold kjeften deres å lim på et smil istedet, gled dere til vinteren! om sossene vil være klysete så er nå d greit nok, er vel sikkert d de vil da... de andre kan vel bare drite i det, dere trenger vel ikke bry dere, dere liker de ikke uansett så hvorfor henge seg opp i de? heng m vennene dine, sossene ser seg sikkert for gode for dere uansett kan jeg tenke meg...


Side 3 av 3 1 2 3

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå