Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Surfe alene på Jæren
#4474 15/07/2011 10:15 PM
Heihå Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei,

Er ei jente på 23 som har vært på noen suerfecamps de siste åra og har blitt gira på å lære meg sporten ordentlig.

Ingen av vennene mine deler denne interessen, men vil ikke la dette hindre meg,

Lurer på å reise til Jæren og ta ei langhelg og surfe. Men lurer på om det er mange folk i bølgene til daglig der ute sånn at man slipper å surfe helt alene i tilfelle det skulle skje noe?

Hvor er beste spotsa for nybegynnere, altså minst farlig? er det mye strømmer i vannet der nede o.l?

Re: Surfe alene på Jæren
Heihå #4475 16/07/2011 8:02 PM
Medlem
Medlem

Hei!

Som nybegynner drar du naturligvis til Bore. Her er det folk så og si hver eneste dag i ferien pga turister, kurs osv osv. Her er det og mye folk som bare går tur og ser deg om du skal få "trøbbel". Det kan såklart forekomme, men har aldri hørt noe om strømmer på Bore så vil regne det som veldig trygt smile  Her kan du og bo på campen og det er sikkert andre som er der for å surfe og "henge med". Du kan og låne utstyr på stranda om du ikke har dette selv ennå.Vær obs på at forholdene nå er ganske labre, les meldingene på www.magicseaweed.com så du ikke går på en smell og kommer når det ikke er bølger. 

Re: Surfe alene på Jæren
Heihå #4476 16/07/2011 8:33 PM
Heihå Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Tusen takk for flott svar smile