Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Spådommer for vinteren!
#44556 08/10/2003 12:00 AM
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Jeg blir sykere enn de fleste når jeg tenker på vinteren og oppdager at det enda er et stykke igjen. Synes jeg så noe greier på TV med at vinteren skulle bli mildere enn normalt, men jeg lukket ørene og skrudde av. Slik skitt vil jeg ikke høre om. Noen som har noen gode spådommer på hva som kommer til å skje?Jeg har tro på mange kraftige lavtrykk med masse nedbør innover landet i hele vinter, men med tempraturer lave nok til at det blir hvit nedbør i fjellet. Har lest noe om at Atlanteren er varmere i år enn normalt og at varmeenergien fra havet virker som en turbo på lavtrykkene og dermed gjør dem kraftigere.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Pudder, pudder, pudder!
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

La oss alle sammen holde hender og tenke hardt på det!!


Snøen er der den....
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Ingen klarer å holde meg unna snøen....jeg finner det nok. Bare å komme seg høyt nok det....er jo tross alt snø på fjellet allerede.



Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå