Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
HJELP-jibbe stæsj
#44260 14/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Lurer på hva slags utstyr som er optimalt å ha for å jibbe. Har stått en god del telemark men virker fristene å skaffe seg alpint for å gjøre litt fetere hopp. Er altså helt grønn på alpintstæsj og hva og hvor dyrt vil det være å skaffe seg noe jibbestæsj for en nybegynner som meg og som jeg likevel kan ha det gøy på.

More than words
OP Offline
More than words

du trenger ski, bindinger og støvler. kjøp twintipski i pannehøyde, fabrikant spiller liten rolle. bindinger bør være sterke som fy og monteres uten plate. støvlene bør være av den mykere sorten. jib away.

More than words
OP Offline
More than words

for å bli en true jibber, må du ha baggy pants, stor lue, gullkjede, høre på Wu Tang Klan på headphons og kjøre som en gorilla. Skia og sko er ikke så viktig skjønner du. går du inn på Liu Kang Klan.com må du også bli medlem der, seff.... respect...

More than words
OP Offline
More than words

du skal bli medlem i den klanen så er det ike så farlig om du kan stå på ski heller trur jeg. bare det ser ut som om du kan

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå