Skifreak !
|
More than words
|
OP
More than words
Det kommer sikkert av at vi jenter er skikkelig aktive og er ute på ski .Vi har ikke tid til å sitte på internett til enhver tid.
|
|
|
 Jenter passer best i bakken
|
More than words
|
OP
More than words
Jeg tror ikke alle jenter er pinglete, men de fleste er dessverre det. I tillegg mener jeg mener det kommer an på fysikken, jenter har ikke bra nok fysikk til skikkelig off piste kjøring! Se på damefotball! De trår til som bare F, men de spiller som guttene gjør på smågutte-nivå (14 års-alderen!). Det er faktisk en veldig stor forskjell på fysikken til gutta og jentene. Så hold dere i bakken jenter, så kan vi heller treffes på after-skien etterpå
|
|
|
 Jenter vs Gutter
|
More than words
|
OP
More than words
må si at dere undervurderer jenter.....klart det er jenter som er pinglete! De fleste er vel det..... men man må jo ikke glemme de jentene som har litt futt!! Begynn å si at de bør holde seg til bakken er da ikke et godt råd, hvordan kan jenter bil mindre pinglete med å ikke prøve seg off-piste?Skikjøring og fotball er to forskjellige saker!Må jo innrømme at gutter er kanskje ett hakk bedre...men sånn har det alltid vært!Vi jenter må bare finne oss i det, men det vil jo ikke si at vi er pinglete!Syns vi jenter skal få credit for å tørr..... Snakkes på afterski!:)
|
|
|
 se på Berntsen!!
|
More than words
|
OP
More than words
Ingris finale omgang på røldal 2002.kjørte ræva av halvparten av gutta .finnes noen da
|
|
|
 Guttejente..?
|
More than words
|
OP
More than words
Ingrid Berntsen likner da like mye på en jente som jeg likner på snølus..
|
|
|
 Hei Kristin!!
|
More than words
|
OP
More than words
Du skal ikke til Hemsedal å stå på ski 14-16 nov. D ska jeg. Jeg er drittlei av å bare stå sammen med gutter som tror de er så kule hele tiden!
|
|
|
|
|
|
 Til Ole Marius!!!
|
More than words
|
OP
More than words
Det er riktig at det er mange pinlete jenter, men det finnes faktisk noen gutter også..... TRISTE GREIER, men slik er det! La oss heller forkusere på de som faktisk er på ski og gjør en innsats for å bli bedre. Hjelper ikke å klage. Alle har vært nybegynnere en gang...... Misunner de som blir verdensmestere etter første dag, eller er det forresten mulig.....?
|
|
|
 HEI DU!
|
More than words
|
OP
More than words
SKAL DESVERRE IKKE TIL HEMSEDAL! HAR IKKE FÅTT PRØVD SKIA ENDA...HER JEG BOR REGNER DET BARE.. IKKE ET DUGG AV SNØ!...KJIIPPT! SKULLE GJERNE DRATT TIL HEMSEDAL!!!ER OGSÅ LEI AV "TØFFE" GUTTER....=)
|
|
|
 Hva er det med dere?
|
More than words
|
OP
More than words
Hvorfor oppstår en slik debatt? FriFlyt burde kanskje lage et slags kontaktforum, men hadde jeg vært jente hadde ikke jeg vært interessert i blind date med mange av de gutta som skriver her. Makan til holdninger. Jada, kvinner er gjennomsnittelig mindre og har litt svakere muskler enn menn. Helt sant. Men hva betyr det? Det betyr at hvis man kjører sammen med jenter og er god på ski så må man noen ganger vente. Ikke værre enn det. Hvor dårlig tid har dere gutter? Hvis dere synes det er kjedelig å vente så ikke kjør sammen med jenter da. Eller forsøk å finne noen som er like flinke som dere. Jenter er ikke mer pinglete enn gutter. Isåfall er det av det gode siden de ikke skriker rundt om hvor eventyrlig gode de er på ski. Det er faktisk mulig å omgå dem uten å skamme seg for omgivelsene. Det jenter oftere har som gutter ikke har, er en genuin glede over å drive med skikjøring fordi de syns det er gøy. Jeg digger å kjøre på ski med jenter. Mer latter og glede da. Mindre mas om stash, penger i banken og skryt av hvor hvor god man er på ski.Dra på HighCamp gutter. Der er det mange jenter som er virkelig flinke på ski. Men da må dere ut å gå, men det er vel kanskje litt slitsomt?
|
|
|
 Til Jibberjonas!!!
|
More than words
|
OP
More than words
Utrolig bra innlegg. Treffende og så utrolig sant. Fullstendig enig i alt du skrev. Sluttkommentaren var spesielt bra...... sikkert none som kjenner seg igjen..... ;o)
|
|
|
 Til Jibberjonas!!!
|
More than words
|
OP
More than words
hehe! Ser ut som noen ble svar skyldig, ingen som har fornektet innlegget ditt  Støtter deg på alle punkt 
|
|
|
 jente og gæren!
|
More than words
|
OP
More than words
helt enig, det er alt for få jenter i miljøet! jeg selv er 17 år, jente, og klin gæren på ski....tror det hjelper å ha eldre brødre!ski er bare helt rått, og alle som ikke ser det kan bare gå å legge seg!
|
|
|
|
|
|
 Holde rent i huset
|
More than words
|
OP
More than words
Jeg mener at unge jenter ikke burde være ute å stå på ski og leke. I min tid ble jentene lært opp til å holde orden i hjemmet. Hvis de absolutt skal være med på tur kan de vel være i hyttene og rydde og gjøre det koselig til mennene kommer igjen fra en hard dag på ski.
|
|
|
 ................
|
More than words
|
OP
More than words
HAHAHA.....og du mener det skal være sånn nå?! huff
|
|
|
 gjenoppstått....
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 fins det????
|
More than words
|
OP
More than words
fins det overhodet jenter på 13-14 årsalderen som kjører telemark????? tviler
|
|
|
 telemarkjente
|
More than words
|
OP
More than words
jeg har kjørt telemark siden jeg var 12 år og kjører fortsatt...(er 17 nå)det er bare kult det da...men du må kanskje lete litt utenfor bakken for å finne meg, helst på vei ned en pudder skråning eller no.... kjører sikkert dritten ut av deg hvertfall!
|
|
|
 okey
|
More than words
|
OP
More than words
det tror jeg også... takk for svar!!!!!!!!
|
|
|
|
|