Hvorfor oppstår en slik debatt? FriFlyt burde kanskje lage et slags kontaktforum, men hadde jeg vært jente hadde ikke jeg vært interessert i blind date med mange av de gutta som skriver her. Makan til holdninger. Jada, kvinner er gjennomsnittelig mindre og har litt svakere muskler enn menn. Helt sant. Men hva betyr det? Det betyr at hvis man kjører sammen med jenter og er god på ski så må man noen ganger vente. Ikke værre enn det. Hvor dårlig tid har dere gutter? Hvis dere synes det er kjedelig å vente så ikke kjør sammen med jenter da. Eller forsøk å finne noen som er like flinke som dere. Jenter er ikke mer pinglete enn gutter. Isåfall er det av det gode siden de ikke skriker rundt om hvor eventyrlig gode de er på ski. Det er faktisk mulig å omgå dem uten å skamme seg for omgivelsene. Det jenter oftere har som gutter ikke har, er en genuin glede over å drive med skikjøring fordi de syns det er gøy. Jeg digger å kjøre på ski med jenter. Mer latter og glede da. Mindre mas om stash, penger i banken og skryt av hvor hvor god man er på ski.Dra på HighCamp gutter. Der er det mange jenter som er virkelig flinke på ski. Men da må dere ut å gå, men det er vel kanskje litt slitsomt?