Ja, ok, hadde litt skrivefeil, men du hadde sikkert greit å stave dg fram til head mad_triX? visst du virkelig vil ha en lett godsak, så hvet jeg hva du skal ta deg en titt på. LINE! (jeg burde fått penger av Line for å drive propaganda i Norge), men uansett jeg kjører Line 1260 å de er verdens letteste twintip...(skulle tro det snakker for seg selv?) Ehh...., de har like høy tupp foran som bak, å da tenker du sikkert: Sikkert dritlav fortupp!, men nei. 6cm rett opp! ser ganske rått ut oxo. De er mjuke, pryda med ninjaer, men ta deg en tur inn på www.lineskis.com og se på alle modellene, (ganske mange, er ikke som andre merker som kommer med en eller to nye modeller hvert år, tro meg: De har MANGE!) Bare still spm.....(har fått inntrykk av at noen er litt lei av mine inlegg om at lineski er så bra, men vil du ha skikkelig fullblods Jibbeski er det Line som kommer et skritt foran de andre, men ikke missforstå meg, de andre som Mad_triX og 1080 og ScRatxh er oxo superbra ski!) Vel kanskje ble du litt klokere av mitt inlegg her? Ta deg en titt på www.getboards.com, der selger de godsakene! Så da får vi håpe du kommer fram til en løsning og lykke til på nye ski! Foresten har du stått lenge på jibbeski eller er du newbe? ok, nå må jeg snart legge meg så vi får håpe du gidder å lese mitt inlegg!