Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
HJELP....;)
#43407 28/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

HeiHEi.... Jeg skal ha nye twinTips i år og valget står mellom K2 public enemy ,dynastar trouble Maker og HEAD mad_trix..Noen anbefalinger?

More than words
OP Offline
More than words

k2 p e er jo svintunge. de er de tungeste twintips jeg har vært bort... mkjøp head mad_triX

More than words
OP Offline
More than words

Vel,takk for det torjus.. nå trenger jeg ikke å tenke på den skia mer, for jeg vil ha en lett ski å jibbe med!:):)

MEN...da er spørsmålet... hvilke ev de andre to skia bør jeg velge da??

More than words
OP Offline
More than words

Ja, ok, hadde litt skrivefeil, men du hadde sikkert greit å stave dg fram til head mad_triX? visst du virkelig vil ha en lett godsak, så hvet jeg hva du skal ta deg en titt på. LINE! (jeg burde fått penger av Line for å drive propaganda i Norge), men uansett jeg kjører Line 1260 å de er verdens letteste twintip...(skulle tro det snakker for seg selv?) Ehh...., de har like høy tupp foran som bak, å da tenker du sikkert: Sikkert dritlav fortupp!, men nei. 6cm rett opp! ser ganske rått ut oxo. De er mjuke, pryda med ninjaer, men ta deg en tur inn på www.lineskis.com og se på alle modellene, (ganske mange, er ikke som andre merker som kommer med en eller to nye modeller hvert år, tro meg: De har MANGE!) Bare still spm.....(har fått inntrykk av at noen er litt lei av mine inlegg om at lineski er så bra, men vil du ha skikkelig fullblods Jibbeski er det Line som kommer et skritt foran de andre, men ikke missforstå meg, de andre som Mad_triX og 1080 og ScRatxh er oxo superbra ski!) Vel kanskje ble du litt klokere av mitt inlegg her? Ta deg en titt på www.getboards.com, der selger de godsakene! Så da får vi håpe du kommer fram til en løsning og lykke til på nye ski! Foresten har du stått lenge på jibbeski eller er du newbe? ok, nå må jeg snart legge meg så vi får håpe du gidder å lese mitt inlegg!

More than words
OP Offline
More than words

Hehe, sorry den skrive feilen.... Hadde det litt travelt..:)Takk for gode råd!! Greit å høre andres mening også av og til.Jeg skal ta meg en x-tra titt på LINE skia da, siden du skryter så mye av dem....Jeg har stått på ski siden jeg var 2år, men jeg har bare hattt twintip i hmmm....hvor lenge blir det tro...JO det blir 3 året nå! Kjørte på på Fischer Airstyle før denne sesongen....Var sikkert første i bakken med snowblades, men syntes ikke det var noe spess så jeg gikk over til twintip....Bare så det er sagt!!:):):)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå