Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3
More than words
OP Offline
More than words

Kom opp til en perfekt ski-dag på geilo på søndag, og tenkte at no skulle jeg få bygd meg et par hopp, og starte sessongen.

Men neida, bærum skilg hadde satt opp 5 løypetraseer og ødela alt.

Jeg og 50 andre hadde 5 meters bredde å kjøre på, mellom storslalomløpen og slalomløypen deres.

til slutt tok jeg taxi over til havsdalen(som kostet 200 spenn) og møtte heldigvis bergen freestyleklubb og kjørte med de.Ante ikke at de fantest en gang, og skal forresten på trening med de i morgen!det blir sikkert dritfett, lette etter en sånn klubb i fjord, men tenkte miljøet var for lite, men neida

Halla alle Kegster!!!
More than words
OP Offline
More than words

Faen blir kvalm av å innsa at jeg driver med nok en sport med masse lavbudsjettsidioter. Skjønner egentlig ikke at de har råd til PC en gang. Men de henger vel på disse internettcafèene nede på Grønland Torg da. Til sommeren er det endelig golf igjen slik at jeg kan omgås normale folk for en periode.

Re: Sola skinner på oss gutta fra Bærum
More than words
OP Offline
More than words

Heia AL

More than words
OP Offline
More than words

jævla tullinger. knekk en fot!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg utfordrer ALLE dere sossebögar i bakken! Er det noen av dere som kan stå på ski forresten....???

More than words
OP Offline
More than words

WSD og LEM !!! Yeah! her i bartebyen skjer det ikke mye på kege fronten, men vi herjer så det holder!Ser frem til jul i dalen! ahh digg as!

Hilser fra Mr Pun også!

peace & cash

More than words
OP Offline
More than words

Det er klart at vi kkkkakser som kommer fra Bærum må få lov til å kjøpe oss et par ski før sesongen. Vi trenger en 5-6 par ski. Gidder ikke å preppe skiene våre, vi bare KJØPER nye. Klart vi skal til Hemsedal. Pappa stiller porchen, hytta, helikopteret og butleren til disposisjon. Vi fra Bærum "eier" cafeen. Synd alt er så FRYKTELIG BILLIG der........er jo ikke mulig å oppdrive god sjampangne!!!! Alt det pisspreiket om at vi ikke kan stå på ski kommer fra en gjeng fattige bondetamper som ikke vet hva vi Bærumsjiibberne faktisk kan. Vi sees!!! Vi er best i by`n, stinn av gryn, hehehehe.....

More than words
OP Offline
More than words

Pokker nå klør det så jævlig på bankkontoen min ass. Må svi av no gryn snart ass. Halla alle Kegstere møtes på cafeen i jula. Det blir lite fett med stinn brakke og deilige vestkantbeibs. Fy faen dra fram Lacoste-uniformen gutter dette blir høy champagneføring. Hurra for Kollen og VISA. Og husk: vest er best! Blir ikke fest uten (skinn)vest.. Opp med vest, fuck the rest! Rike gutter leker best! hohoi montebello ruler!

Så rett, så rett..
More than words
OP Offline
More than words

vi er best.

Det er utrolig tilfredstillende å vite
More than words
OP Offline
More than words

at man er så sinnsvakt mye mer verdt enn disse lavbudsjetts taperne i landet vårt. Forresten er det like morsomt hver gang noen skriver inn et innlegg om hvor dum denne diskusjonen er, og at vi bare bør la den dø ut. Gleder meg til å få kokt kortet i alpene og på cafèen. Safte suse og vaffel; dette er vel en bra tid for dere, mye loppemarkeder og julebasarer.

More than words
OP Offline
More than words

Du er ikke mer verdt enn driten som renner ut av det slappe brune hullet ditt..

Jævla lokals og kegstere.. whatever!
More than words
OP Offline
More than words

Dette viser at størsteparten av FF-forumet er noen bortskjemte unger som tror det er kult å være fra vestkanten. De andre ivrige debattantene på forumet har sniffa for mye scooterbensin til å fatte noe som helst. Er dette et forum for friluftsinteresserte eller et lowlife-fjortisforum? Tenk at det er dette som er den mest aktive tråden på hele FF-forum. Gå i fjøsen med dere eller gå å heng med de kege femikompisene! Faens, jævla datanerder kom dere ut på fjellet!

More than words
OP Offline
More than words

Noen på dette forumet liker å provosere, og en god del her liker å bli provosert. Da får man, en tråd som denne. Hadde denne tråden vært i papirform, hadde jeg brukt den til å tørke meg med i ræven.Har man ikke noe fornuftig å lage tråd om, så gjør man det heller ikke.

More than words
OP Offline
More than words

Det er ingen som har bedt dere ta del i denne diskusjonen. Vi fra de bedre kanter maa da faa lov til aa dyrke vaare interesser. Selv om vi elsker ski og pudder er penger og glamor en viktig del av hverdagen... Hold dere til diskusjonene om traktor og plog, og la fremtidens ledere ta seg av dette. Til de som mener at folk fra de bedre kanter ikke kan staa paa ski, dere tar FEIL. Bare ta en tur til "dalen" i julen... Eller foresten hold dere hjemme. Take care!!

More than words
OP Offline
More than words

For livets glade piker, går solen aldri ned! Det er vi som ikke bærumsgutta har draget på det. Vi har sett mer enn èn sur geip fra en snurt pappagutt.

More than words
OP Offline
More than words

Du er sikkert ikke så pen å se på, kanskje derfor vi ikke har "draget".

More than words
OP Offline
More than words

Til "Ser lyst på livet": Jeg ER leder, og jeg kan med sikkerhet fastslå at DEG vil jeg aldri ansette. Maken til selvskrytende, oppblåst blære skal man lete lenge etter, og slike som deg blir heldigvis avslørt ganske raskt og blir senest kibba ut i prøvetiden om ikke allerede på intervjuet.

More than words
OP Offline
More than words

...du er den latterligste lederen jeg har hørt om. Jeg ville ivertfall ikke hatt en evneveik administriterende direktør som ikke vet hvordan han skal skrive tittelen sin en gang...stor D i dir.. Evneveike lavbudsjettstaper er du. Til deg $$$$ du er kompis, håper vi sees i dalen senere i vinter. Der skal vi faen meg dra VISA....Hilser til alle andre kegstere. Dere er alle vinnere....!

More than words
OP Offline
More than words

digger oss!

More than words
OP Offline
More than words

Angående rettskriving: ivertfall??? IVERTFALL??? Hallooooooo! Du ble aldri ansatt du heller.

More than words
OP Offline
More than words

fått egen debatt!

Side 3 av 3 1 2 3

Mest lest på FRIFLYT.NO