Jeg skjønte vel egentlig ikke mer enn halvparten av det du skrev, pleier å bruke norsk jeg, skjønner du. Fikk likevel et inntrykk av at du er en liten gangsta rappah, stemmer det? Litt "gæærn"! Greit nok for meg at du er det. Derimot øker det ikke akkurat seriøsiteten i innlegget ditt når du kommer med dette veldig siviliserte utsagnet om at dere landsens folk skal komme å banke oss pappa gutter. Jeg går nok ikke så mye med lacoste, men tipper du ser veldig farlig ut i disse "hood" klærne du snakker om, bra for deg, kjempe bra. Men det som forundrer meg er at du vet så veldig mye spesifikt om oss "rike" her på forumet, det at vi bare bløffer osv. Kom gjerne med utsagn, men det er kun når argumentene også har styrke at et lite snev av troverdighet dukker opp. Men dette kan du jobbe med, vet du! Personlig velger jeg hovedsaklig å karakterisere på et mer generelt grunnlag, samt trekke slutninger ut fra direkte utsagn, ikke antydninger. Uansett meg ser du ikke i bakken, kjører nok mest utenfor. Dessuten mest i utlandet.