Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
For mye dop i ekstremsport
#43038 31/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Har inntrykk at mange "thrillseekers" i ekstremsportmiljøet også drøgger noe jævli. Jo hardere gutta er utfor, jo mere dop døtterem isei. Var på tur til chamonix forrige uka, og noen svenske frikjørere drøgga no helt sinnsykt. Men rå på ski var de. Gikk mest i extc og poppers. Dette er ikke mye kult, håper folk kan kule litt ned på dette.

ikke mitt inntrykk
More than words
OP Offline
More than words

jeg har ikke det inntrykket av at det er mye dop innenfor detta miljøet. vi trenger ikke dope oss vi gjør det naturlig. det er stort sett folk utenfra som trur det at ski og snowboard folk bare driver med dop. se bare på terje håkonsen. finner ikke en sunnere idrettsutøver i norge. har ikke vært inne på McDonalds en gang.

More than words
OP Offline
More than words

Vi drekker da..... Det er vel ike så mye bedre enn å ta seg en joint...?? Men extc og sånnt pålle og pulver dritt er for drøyt ass!!! Lattelig å dope seg for å tørre å dra på mer, da er de pussys ass

More than words
OP Offline
More than words

Det virker så snilt for de uten for,men de mange og jeg sier ikke alle,men mange av de som kjører på ski Jibbing/Extremski kjøring i norge røyker ganse så mye....Men sier ikke Alle!!

De som tror Terje H er så skinn hellig kan ta seg en tur over bekken... Han er veldig sunn i matveien og tenker mye på forurensing og miljø osv,men den gutten fyrer opp pipa han også! Men det viser han ikke utad! De fleste har to personligheter.....en for venner og en for mor å far......

More than words
OP Offline
More than words

Terje er en super sympatisk fyr,god på ski er han og.....unødvendig og trekke fremm navn på et innlegg som dreier seg om drugs.......ikke bra...

More than words
OP Offline
More than words

brett mente jeg smile

More than words
OP Offline
More than words

...enig...unødig å trekke frem navn i en slik diskusjon...selv om ulven ikke nøvendigvis har spist lammelår, vil resten av ulveflokken gjøre det om dem tror sjefsulven har gjort det....

ps...Terje er faktisk bedre enn de fleste gutta i gata på ski...

More than words
OP Offline
More than words

Enig med de to ovenfor her, latterlig å trekke inn Terje H i denne diskusjonen.

More than words
OP Offline
More than words

under mitt brett gir meg den beste rusen. Fyrer ikke selv, men har heller ikke noe imot at folk tar seg en join for og hygge seg. Det latterligste jeg vet er når folk fyrer mens de står og venter på heisen opp til Midi. Man må jo være ganske tett i pappen da. Skal jo opp og kjøre på en av verdens største isbreer. Men det viktigste er jo å være kulest... Mest extrem.... Tviler på at det fordobler den naturlige rusen. Vet ikke jeg. Har ikke prøvd. Tviler på det...

More than words
OP Offline
More than words

Hørte om et opplegg en gang der noen sosionomer eller noe skulle kurere drøggere med fallskjermhopping, adrenalinkicket skulle liksom erstatte herosprøyta. Det endte med at gutta syntes hoppinga var helt overkul, og at den ble enda kulere MED hero i blodet. Dobbelt kick, med andre ord. Erru drøgger, så erru drøgger. Men jeg trur ikke det er mer dop blant ekstremutøvere enn blant andre folk. Men så er det jo JÆVLI mye dop blant andre folk, da!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå