Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Bytte størrelse på Afterburner?
#4287 16/12/2009 11:55 AM
Medlem
OP Offline
Medlem

Har lagt inn på bruktmarkedet og, men treffer kanskje flere her...

In short:Jeg kjøpte en Webber Afterburner hos Srfsnosk8 i Stavanger i sommer, hvor de anbefalte meg størrelsen 6'7.Jeg kjøpte det, men synest det virket litt langt. Etter å ha sjekket litt på nett ser jeg at 6'7 er for vekten +/- 90 kilo. Jeg veier ca 75, så jeg skulle vært nede i 6'2 for å få rett size. Ganske irriterende siden jeg betalte 4500kr...

Men uansett, er ikke noen som tilfeldigvis har et brett av samme type eller tilsvarende de selv føler er for kort og kan tenke seg å bytte?

Re: Bytte størrelse på Afterburner?
Discoking #4288 16/12/2009 2:46 PM
Entusiast
Entusiast

legg til ti kilo for våt vinterdrakt, og putt det faktum at det er en fordel med litt ekstra volum i norske bølger og at du vil ha litt mer enn de andre i vannet for å være først oppe, inn i regnestykket, så er nok ikke rådet du fikk så ruskende galt. 70% av alle surfere har for små brett. men bytt gjerne om du finner noen som vil bytte med deg...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå