Hei

Jeg skal til lofoten på folkehøgskole i et år. Linje : ?Surfing og ski?. Reiser opp om 2-3 uker. Jeg har aldri prøvd surfing før. Men har erfaring fra wakeboard, snowboard og skateboard. Jeg håper det er noe likt smile

Trenger nå fult surfeutstyr som kan brukers kalde vinterdager. Jeg er ca 180 cm høy og veier 70 kilo.

Jeg har funnet fram til dette brettet etter diverse anbefalinger. : 7'3" mini malibu fra bic sports. http://www.bicsportsurfboards.com/products/acs,3,61/7-3-mini-malibu,479.html. Koster 3000 kr hos en selger i nærheten.

Spørsmål: Er dette brettet for avangsert for en helt fersk nybegynner? Andre brett jeg bør se på? Jeg synes det virker litt dumt å kjøpe et sånnt stort "softboard" som jeg bare kan bruke som nybegynner.

Jeg trenger også våtdrakt 6/5 mm, hansker, sko og hette. Jeg vil tro det er lurt å finne en butikk som har dette fysisk i butikken, slik at jeg kan prøve det. Våtdrakten må vel passe bra for at jeg ikke skal fryse? Finnes det noen som selger dette med erfaring og billig i Oslo eller Bergen?

Håper på raske svar :grin