a) det er ikke bare folk som er rå i bakken som bruker hjelm! lurt å ha uansett, alle kan dette!! b) vært og kjøpt giro hjelm, den er knallbra! varm om det trengs og mulighet fro lufting vis det er varmt. Sitter som støpt på hodet mitt! anbefales! c) selvfølgelig er det vits å bruke hjelm!!! d) ja, jeg vil mene du drar damer med hjelm, dvs bra damer. Jeg for min del synes det er bedre med en fyr som har skjønt det er lurt å bruke hjelm enn en som drar på i pipen og tror han er rå uten! e) du vil bli så fin så...det er en vanesak
av mindre betydning. Tips: LØP OG KJØP!!