Bruker hjelm selv, og selv om jeg ser ut som en halvdau vannbøffel føler jeg meg tryggere med den på i tilfelle det kommer noen galinger (utforfolk!!!) susende nedover bakken! Så moralen etter alle disse innleggene er ! BRUK HJELM!